اخباراخبار داخلی

تکلیف مالباختگان دیار خودرو مشهد مشخص نیست

اعتراض خریداران متضرر دیارخودرو مشهد مقابل مجلس

 

صبح دیروز جمعی از شاکیان شرکت دیارخودرو و خریداران متضرر این شرکت مقابل مجلس تجمع کردند. عرب یکی از خریداران متضرر شرکت دیار خودرو در این مورد گفت: حدود 460 نفر در مشهد برای خرید خودرو از شرکت دیار خودرو ثبت‌نام کرده بودند که با مشکل تحویل روبرو هستند.

عرب یکی از خریداران متضرر شرکت دیار خودرو در این مورد گفت: حدود 460 نفر در مشهد برای خرید خودرو از شرکت دیار خودرو ثبت‌نام کرده بودند که با مشکل تحویل روبرو هستند.

وی با بیان اینکه صبح دیروز بیش از 100 نفر به نمایندگی از خریداران متضرر مقابل مجلس تجمع کردند، افزود: نمایندگی دیار خودرو در مشهد برای ثبت‌نام خریداران در سال گذشته و امسال اقدام کرده بود ولی در تحویل خودرو به آنها مشکلاتی ایجاد شد.

وی توضیح داد: به برخی از خریداران، خودرو تحویل داده نشده، به برخی دیگر خودرو تحویل داده شده ولی برای خودرو سند صادر نشده است. به برخی نیز تنها سند خودرو تحویل داده شده است و یا اینکه یک خودرو به طور همزمان به چند نفر فروخته شده است.
عرب با بیان اینکه نماینده شرکت دیار خودرو در مشهد از خریداران می‌خواست تا پول خودرو را به حساب شخصی وی واریز کنند، افزود: این مسئله را با دفتر دیار خودرو در تهران در میان گذاشته بودیم، ولی آنها این فرد را تأیید می‌کردند. اما در نهایت در اوایل مهر ماه، نمایندگی دیار خودرو در مشهد پلمپ شد و نماینده این شرکت نیز متواری شده است.
این خریدار متضرر ادامه داد: خریداران محصولات دیار خودرو برای خرید خودروهایی مانند سابرینا ثبت‌نام کرده بودند اما به دلیل عدم اجرای تعهدات این شرکت، یک بار در 27 مهر ماه مقابل مجلس تجمع کردیم، در آن زمان برخی نمایندگان مجلس از جمله آقای علیلو مدارکی را از ما دریافت کردند تا به شکایت‌مان رسیدگی کنند اما تاکنون هیچ جوابی به ما داده نشده است.
وی ادامه داد: برای اعلام شکایت خود امروز علاوه بر مجلس، مقابل نهاد ریاست جمهوری نیز خواهیم رفت.
منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا