آخرین شرایط سلامتی شوماخر

سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳

آخرین شرایط سلامتی شوماخر

تقريبا يک سال از زمان برخورد مايکل شوماخر ، اسطوره فرمول يک با صخره سنگي هنگام اسکي بازي در ارتفاعات  آلپ که او را به شدت از ناحيه سر مجروح کرد مي گذرد.در همين راستا مدير برنامه هاي او، خانم سامينه کم شايعات دلپذير گفت شده از سوي ديگران را رد کرد و اعلام نمود که شوماخر زمان زيادي تا بهبودي کامل نياز دارد.

پيش تر افراد مختلفي در رابطه با روند بهبودي او صحبت هايي را انجام داده بودند که از مهم ترين آن ها مي توان به صحبت هاي فليپت استريف، راننده سابق مسابقات فرمول يک اشاره کرد.
او اعلام کرده بود که شوماخر مي تواند به صورت قائم بنشيند و علاوه بر آن به عکس العمل هاي همسرش واکنش نشان دهد.

او همچنين گفته بود که شوماخر رفته رفته قدرت تکمل و شناختن افراد نزديک به خودش را باز مي يابد.او که به گفته روزنامه ها دوست قديمي شومي مي باشد، اعدا مي کند که اين سخنان را به نقل از همسر و پزشک جراح شومي گفته است، پزشکي که او را از قبل و به خاطر حادثه اي که در سال 1989 براي خودش اتفاق افتاد مي شناسد.

اما در همين حال خانم کم، ادعا هاي او و روزنامه ها را رد کرد و اعلام کرد ” نمي توانم گفته هاي او را تاييد کنم، فقط مي توانم بگويم که آقاي استريف هيچ تماسي با ما نداشته و ندارد. ”

او در ادامه گفت ” ما زمان زيادي تا بهبودي لازم داريم.شومي براي بهيودي زمان زيادي مي خواهد و علاوه بر آن براي بهبودي بايد به سختي مبارزه کند.اما او نسبت به قبل پيشرفت خوبي داشته است. ”

http://www.motorsportiran.ir


بدون دیدگاه