از عرش تا فرش، تصاویر منتخب هفته

پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ | 7 نظر

از عرش تا فرش، تصاویر منتخب هفته

اختصاصی دنده 6

این تصاویر را ببینید…
شاید باورش سخت باشد اما در جریان تصادف این L90 هر دو سرنشین (راننده و شاگرد) جان خود را از دست داده اند.جزییات دقیق حادثه مشخص نیست اما این احتمال وجود دارد که نبستن کمربند ایمنی و سرعت بالا باعث بیرون افتادن هر دو سرنشین در لحظه تصادف شده باشد…
فکر می کنید چه ماشینی این پراید را به این روز انداخته؟
عکس منتخب-6 عکس منتخب-7
این مرسدس بنز پلیس که البته آسیب چندانی هم ندیده است…
عکس منتخب-5
بنز ویژه 
این مرسدس بنز SLS که در تصویر می بینید، یکی از آخرین خودروهای خاص و گران قیمتی بود که با مجوز های ویژه موفق به دریافت پلاک ملی شد، پس از این خودرو بسیاری افراد دیگر برای دریافت پلاک ملی برای مرسدس بنز های SLS بلک سریس، فراری و یا حتی رولزرویس اقدام کردند اما هیچ یک از این اقدامات تا به حال به نتیجه نرسیده است.
بنز SLS
روشی عجیب برای گرم کردن خودرو+تصویر
یک زن چینی به روشی غیرمرسوم برای گرم کردن خوردرو خود رو آورده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران «لی ژیافونگ» خانمی چینی است که با فروش ضدیخ به خودروها در جاده زندگی می گذراند. او همیشه از یک مشکل بزرگ یعنی سرد بودن داخل خودرواش رنج می‌برد که توانست با یک ابداع عجیب و غریب آن را حل کند.
وی در اقدامی عجیب یک اجاق گاز گازی را در خودرو نصب کرده است که نقش بخاری را ایفا می‌کند و هم اجاق گازی است برای پخت و پز غذا. وی همچنین دودکشی برای این اجاق در نظر گرفته است و آن را از شیشه مسافر عقب به بیرون فرستاده است.
او می‌گوید بعضی روزها که دیر به خانه می‌روم به راحتی می‌توانم مواد اولیه غذاها را خریداری کرده و درون خودرو و در حالی که مشغول رانندگی هستم شام خود را نیز آماده کنم تا فرزندانم به موقع غذا بخورند.

عکس منتخب 2

تصادف آمبولانس و ماکسیما

تصادف نسبتا سنگین یک دستگاه آمبولانس با نیسان ماکسیما که به ضرر بیمار نگون بخت تمام شده است.

بنزین لیتری 25 هزار تومان

تاکنون به هزینه های شرکت در مسابقات اتومبیل رانی اندیشیده اید؟

جناب محسن فرهمند از رانندگان شناخته شده مسابقات درگ و سرعت کشورمان 19 لیتر بنزین مخصوص مسابقه (C16 و Q16) با اکتان 117 را با قیمت 480 هزار تومان برای فروش گذاشته اند.گفتنی است که این رقم در شرایط فعلی و با توجه به نرخ ارز بسیار مناسب و حتی ارزان محسوب می شود.

قیمت بنزین کیو 16

محسن فرهمند ب ام و 10 سیلندر

 

 

 

ترکیب سنت و مدرنتیه

“لیو فولانگ” 30 سال در حرفه نجاری مشغول به فعالیت بوده است و اخیرا طی یک پروژه دست ساز اقدام به ساخت یک خودرو الکتریکی چوبی کرده است.

به نقل از عصر ایران، هزینه ساخت این خودرو الکتریکی متمایز بیش از 10 هزار یوان (1608 دلار) بوده و با یک بار شارژ کامل باتری خود مسافت 20 کیلومتر را طی کند.

به استثنای بخش هایی مانند تایر، صندلی، چراغ، پیشرانه و ترمز دیگر قسمت های این خودرو چوبی هستند که از آن جمله می توان به بدنه، قاب آینه ها و فرمان اشاره کرد. این دومین خودرو الکتریکی چوبی است که توسط لیو فولانگ ساخته می شود. در مقایسه با خودرو پیشین، بخش های بیشتری در خودرو جدید از چوب ساخته شده اند و بیشینه سرعت آن بیش از 50 کیلومتر در ساعت است.

 

رضا یزدانی با پیکان روی استیج رفت
پرشین خودرو: رضا یزدانی خواننده پاپ شامگاه دوشنبه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه رفت تا دوستدارانش بعد از مدت ها پای خواندن او بنشینند.

یزدانی در حالی در تهران خواند که آلبوم تازه اش با نام «سلوس شخصی» تنها یک هفته است منتشر شده.

اما جذاب ترین بخش کنسرت او طراحی صحنه جالب این اجرا بود وقتی رضا یزدانی برای اجرای ترانه پیکان پشت فرمان یک پیکان روی صحنه نشست.

رضا یزدانی

 

کیفیت ضعیف یا نگهداری ناصحیح ؟

تصویر زیر به خودی خود کاملا گویاست.
مشخص نیست که این قسمت چطور به چنین روزی افتاده، اما مالک خودرو این وضعیت را ناشی از بی کیفیتی این قطعه در کنسول وسط هیوندای آزرا 2007 می داند
عكس از احمد مظلومي

کیفیت کنسول آزرا 2007
عجیب ترین گلف دنیا 
شهروندان کرجی این گلف را جمعه ها در مسیر اتوبان تهران – کرج ، زیاد می بینند، مالک خودرو ظاهرا یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس است که از اینهمه تبعیض و بی عدالتی فریادش به آسمان بلند شده و خودرو شخصی خود (یک گلف نسل یک نگون بخت) را به تابلو متحرک مبدل نموده است.بر روی بدنه این خودرو به غیر از چراغ های پیکان و انواع قطعات متحرک و چرخنده مانند فرفره ، آینه بغل وانت نیسان و چیزهای دیگر، شعارهای اخلاقی و جملات پند و اخلاقی هم دیده می شود. دقیق مشخص نیست پلیس راه که برای خودروهای مجهز به اگزوز اسپرت و شیشه دودی جریمه تعیین می کند،چطور به این گلف درب و داغان و عجیب پر از وسایل خطرناک چسبانده شده بر روی بدنه، کاری ندارد،اما تنها نقطه اشتراک این گلف با مرسدس بنز قرمز رنگ چند خط بالاتر را می توان در قانون شکنی صاحبین هر دو خودرو دانست، یکی در اوج فقر خودرو خود را به تابلویی برای جلب توجه تبدیل کرده است و دیگری هم در اوج ثروت، قوانین وارداتی را دور زده و با مرسدس سرخ رنگ خود به عالم و آدم فخر می فروشد.
عکس منتخب-21
عکس منتخب-20
منبع : وب سایت های خبری و صحفه تصادف ناجور


7 دیدگاه

  1. میثم | شهریور 31, 1394 | لینک نظر

    این گلف کاملا خسته در شهرک دریا تهرانسر پارک میکنه

  2. مهران | دی 21, 1393 | لینک نظر

    این گلفه فوق العاده نابوده، تو اتوبان همه میخوان ازش عکس و فیلم بگیرن، اصلا پشت سرش ترافیک میشه

    • در پاسخ به: مهران

      م | دی 22, 1393 | لینک نظر

      دوستان من آدرس این بابا رو میخوام خواهش می کنم اگر کسی آدرس این صاحب گلف رو داره خبر بده

  3. ارش | دی 19, 1393 | لینک نظر

    ایرانخودرو سایپا اتاق ماشینو با تف نمیچسبونن !
    نقطه جوشارو یکی در میون میزنن!
    اون 206 و ال 90 ی هم که تو اروپا 3 ستاره ایمنی گرفتن هم شامل این قضیه میشن! مطمئن باشید

    مطمئن!……
    راه!تورا میخاند!…..

  4. alireza_asol | دی 19, 1393 | لینک نظر

    عقب و جلوی پراید رو احتمالا با تف به هم چسبونده بودن…
    فکر کن عقب پراید نشسته باشی
    تصادف بشه
    ماشین نصف شه
    با صورت رو زمین کشیده شی

  5. مهرداد | دی 19, 1393 | لینک نظر

    خوشمان آمد! لطفا ادامه بدید.

    ولی اون تندره شیشه جلوشم سالمه، از کجا پرت شدن بیرون؟

    • در پاسخ به: مهرداد

      سینا | دی 19, 1393 | لینک نظر

      دقیقا و حتی ایربگ رانندهl90 هم باز نشده و خودرو به نظر کاملا سالم . نشکستن شیشه و دفرمه نشدن کمربند نشان دهنده بستن کمربند احتمالا اثابت سر با ستون یا سقف علت مرگ