تولید مجدد شلبی کبری افسانه ای

پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ | 1 نظر

تولید مجدد شلبی کبری افسانه ای

شلبی کبری را بخاطر می آورید؟ یک مدل جاودانه حاصل تفکرات مستر شلبی، همان خودرویی که کمپانی فورد تصمیم گرفت به آن بال و پر دهد تا بتواند جلوی کوروت قد علم کند! علاوه بر این ها مدل مسقف آن نیز توانست در کلاس جی تی مسابقات سری لمانز دهه ۶٠ میلادی پا به میدان بگذارد،
اکنون کمپانی فورد گویا فیلش یاد هندوستان کرده است و تصمیم دارد برای بزرگداشت ۵٠ امین سالگرد شلبی کبری شروع به تولید تعداد محدودی از این مدل پرطرفدار نماید.

این شلبی که قرار است ۵٠ عدد از آن ساخته شود با دو جنس بدنه آلومنیوم و فایبرگلاس در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت که نسخه آلومنیوم آن فقط به رنگ آلومنیوم صیقل داده شده و نسخه فایبرگلاس آن به رنگ آبی با دو خط سفید مسابقه ای قابل سفارش می باشد.

در این نسخه کبری از سیستم تعلیق جدید روغنی و ترمزهای ABS همراه با تریم داخلی چرم با کیفیت یک تلفیق تکنولوژی مدرن و کلاسیک را به ارمغان آورده است.

این خودروی روداستر زیبا که شلبی ۴٢٧ نامگذاری شده است از تاریخ دهم ژانویه در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت که قیمت نمونه فایبرگلاس آن ١٢٠ هزار دلار و قیمت نمونه آلومنیوم آن ١٨٠ هزار دلار می باشد و بقیه داستان بستگی به علاقه شما به خودروهای آمریکایی و جیب پر پول شما خواهد داشت!

گفتنی است که شلبی کبری اولیه در زمان خود پرشتاب ترین خودرو جهان لقب می گرفت و از نظر بسیاری رانندگان حرفه ای یکی از وحشی ترین و غیر قابل کنترل ترین خودروهای جاده ای بود.

http://motorsportiran.ir/


1 دیدگاه

  1. اما کیت رویس | اسفند 7, 1394 | لینک نظر

    با درود به دوست عزیز مهندس سپهر
    وسپاس بی کران از مطلب فوق العاده شما اگر امکان دارد نام وادرس شرکت را نیز اعلام فرمایید
    با سپاس بی کران دوباره از شما بخاطر راهنمای وکمک شما
    دوستدار شما
    اما کیت رویس