مکلارن F1 تصادفی مستر بین فروشی شد

دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳

مکلارن F1 تصادفی مستر بین فروشی شد

«مستربین» کمدین معروف انگلیسی خودروی معروف تصادفی‌اش را به قیمت هشت میلیون پوند به معرض فروش گذاشت.

رووان آتکینسون که به عنوان «مستربین» همواره در برنامه‌های سریالی‌اش سوار بر این مینی‌ماینر زرد رنگ دیده می‌شد در حالی که کلکسیونی از خودروهای گرانقیمت در خانه‌اش دارد برای فروش مکلارن F1 تصادفی خود اگهی داده است. این خودرو 18 سال پیش با قیمت 540 هزار پوند در تملک آتکینسون 60 ساله قرار گرفت. به گفته این بازیگر او هرگز به آن به عنوان اتومبیلی سودآور نگاه نمی‌کرد.

مستربین تا به حال دوبار این خودرو را در تصادف اوراق کرده که در یکی از این تصادف‌ها با دریافت 910 هزار پوند غرامت از بیمه، رکورد انگلیس را در پرداخت بیمه‌ تصادف از آن خود کرده است. این خودرو هر دو بار به کارخانه فرستاده و با تعمیر اساسی و در سلامت کامل به صاحبش بازگردانده شده است.

 

مکلارن-مستر بین-2

 

به همین خاطر یک تاجر خودرو در لندن در بیانیه فروش خودروی مستربین با استقبال از خرید این خودرو، تبلیغی جانانه برای آن کرده است. دیوید کلارک که بتازگی شریک کاری مستربین نیز شده می‌گوید: «اگر من قصد خرید خودرو اسپرت منحصر به فرد را داشتم قطعاً ماشین آتکینسون را انتخاب می‌کردم چون با تاریخچه‌ای که پشت این خودرو قرار دارد برای یک کلکسیونر بسیار جالب است.»

آتکینسون 60 ساله کمدین معروف انگلیسی که سال گذشته از همسرش جدا شده است در پارکینگ خانه‌اش خودروهای گرانقیمتی مثل هوندا NSX، جگوارMK7، آستون مارتینDB2، وینتج فورد فالکن، BMW 328 و رولز رویز فانتوم کوپه را نیز دارد.


بدون دیدگاه