بچه دیو 315 اسب بخاری فورد

چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳

بچه دیو 315 اسب بخاری فورد

خودروی ریزه میزه زورمند فورد با یک موتور 4 سیلندر 2.3 لیتری مجهز به توربوشارژر و با توان 315 اسب بخار در آلمان تولید می شود، نیروی قوای محرکه این خودرو به هر 4چرخ منتقل می شود.

مشخصات فنی کامل این خودرو در نمایشگاه ژنو امسال هنگام رونمایی از این خودرو (ماه مارس) منتشر خواهد شد.

ford-focus-rs-rear-three-quarters

فورد فوکوس مدل RS نسل سوم از این خودرو است و هرگز در آمریکا در معرض فروش قرار نگرفته است. در این خودرو سیستم فناوری بالا (های تک) به کار رفته و نه تنها تمام نیروی قوای محرکه به 4چرخ منتقل می شود بلکه در هنگام ترمز هم نیروی نگهدارنده به شکل متناسب و به مقدار لازم روی 4 چرخ اعمال می شود تا فرمان پذیری خودرو را به بالاترین حد ممکن برساند. در سرعت های بالا، به فرمان پردازنده های خودرو، بیشتر نیروی قوای محرکه به چرخ های عقب ارسال می شود و در محیط های سخت مثل دشت و دمن و سربالایی نیروی قوای محرکه به چرخ های جلو بیشتر اعمال می شود.

ford-focus-rs-side-profile

جنس صندلی های این خودرو از برند Recaro است که برای ماشین های مسابقه ای صندلی می سازد. درضمن سیستم تعلیق این خودرو دو حالت دارد و تحت فرمان راننده است. در زمانی که راننده بهترین حالت مطلوب را از عملکرد خودرو می خواهد با تغییر حالت سیستم تعلیق به خواسته خود می رسد.سیستم انتقال قدرت این خودرو 6سرعته است.بالاترین توان به دست آمده از خودروی فوکوس که تاکنون عرضه شده بود در مدل ST با توان 252 اسب بخار بود که قیمت آن 24 هزارو 370 دلار بود. حالا که توانش در مدل RS به 315 اسب بخار رسیده باید منتظر اعلام قیمت بود.

ford-focus-rs-front-three-quarter

رقبای این خودرو در بازار سوباروی WRX STI و فولکس واگن مدل Golf R هستند که قیمت آنها از حداقل 30 هزار دلار شروع می شود./سايپا نيوز


بدون دیدگاه