اخباراخبار داخلی

افزایش ۲۰ درصدی قیمت بلیت اتوبوس ابلاغ شد

 
در حالی قیمت بلیت اتوبوس سفرهای نوروزی معمولا با افزایش ۲۰ درصدی پیش‌فروش می‌شد که اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافری کشور در نامه‌‌ای به اعضای خود ابلاغ کرده از امروز قیمت بلیت اتوبوس را حدود ۲۰ درصد افزایش دهند.
هر سال همزمان با پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس به دلیل تردد یک سر خالی حدود 20 درصد به قیمت‌ها افزوده می‌شود و سال گذشته نیز اوایل اسفندماه در پیش‌فروش بلیت‌های نوروز 93 این برنامه اجرایی شد.
این در حالی است که امسال حدود یکماه مانده به آغاز پیش‌فروش بلیت اتوبوس، اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافری کشور در نامه‌ای به شرکت‌های زیرمجموعه خود افزایش حدود 20 درصدی قیمت‌ها را ابلاغ کرده است.
بر این اساس در سامانه جامع نرخ اتوبوس‌های اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافری کشور نرخ بلیت اتوبوس‌ها از مبدا تهران به سایر نقاط کشور حدود 20 درصد افزایش یافته است.
این در حالی است که فعالان این بخش می گویند شرکت‌های اتوبوسرانی با این اقدام مخالف هستند، چراکه معتقدند این اقدام 45 روز مانده به نوروز باعث رکود هر چه بیشتر فعالیت آنها می‌شود.
به گزارش تسنیم، لازم به ذکر است برخی شرکت‌های اتوبوسرانی به مناسبت دهه فجر از اعمال افزایش جدید قیمت بلیت‌ها خودداری کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا