ناجا: خودروهای داخلی جایگزین «بنز» پلیس می شوند

یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ | 3 نظر

ناجا: خودروهای داخلی جایگزین «بنز» پلیس می شوند

جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی با تایید از رده خارج شدن بنزهای پلیس در آینده نزدیک، از تست فنی چند خودروی داخلی برای جایگزینی این خودروها خبر داد و جایگزینی سمند با بنزهای پلیس را به شدت رد کرد.
ناجا: خودروهای داخلی جایگزین «بنز» پلیس می شود

 جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی با تایید از رده خارج شدن بنزهای پلیس در آینده نزدیک، از تست فنی چند خودروی داخلی برای جایگزینی این خودروها خبر داد و جایگزینی سمند با بنزهای پلیس را به شدت رد کرد.

 
سردار محمدجواد زاده‌کمند در خصوص تغییر در ناوگان خودروهای پلیس در کشور و از رده خارج کردن بنزهای پلیس اظهار داشت: بر اساس مصوبات قانونی، ما ملزم به استفاده از خودروهای تولید داخل برای تجهیز ناوگان خودروهای نیروی انتظامی و پلیس هستیم.جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه استفاده از خودروهای تولید داخل در ناوگان پلیس، یک سیاست اصلی در نیروی انتظامی کشور است، افزود: گرچه استفاده از خودروهای تولید داخل در ناوگان پلیس، یک سیاست در نیروی انتظامی است ولی در خصوص خودروهایی که برای ماموریت‌های خاص به کار گرفته می‌شوند و تولیدات داخلی پاسخگوی نیاز پلیس در این ماموریت‌ها نیستند، از خودروهای خارجی و متناسب با ماموریت‌های پلیسی خاص استفاده خواهد شد.
 
وی با تایید سیاست نیروی انتظامی برای از رده خارج ساختن خودروهای بنز پلیس، خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای جایگزینی خودروهای بنز پلیس، خودروهای خاصی در دست آزمایش قرار دارند و امیدوارم در آینده و پس از اتمام آزمایش‌ها و بررسی‌های تخصصی و فنی، بهترین گزینه انتخاب شود تا جایگزین خودروهای بنز فعلی شود.زاده‌کمند در پایان با بیان اینکه خودروی سمند به هیچ وجه جایگزین خودروهای بنز فعلی پلیس که برای برخی ماموریت‌ها به کار گرفته می‌شوند، نخواهد شد، گفت: در حال حاضر از خودروی سمند در موارد عام و عمومی استفاده می‌شود ولی برای ماموریت‌های ویژه و خاصی که در حال حاضر با بهره‌گیری از خودروهای بنز انجام می‌شود، به دنبال جایگزین مناسبی از میان خودروهای تولید داخل هستیم.جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک نتیجه بررسی‌ها و تست‌های فنی و تخصصی بر روی خودروهای پیشنهادی مشخص می‌شود و قطعاً خودروهایی جایگزین خودروهای بنز پلیس می‌شوند که علاوه بر مشخصات فنی و تخصصی، بتوانند شأنیت پلیس را نیز پاسخگو باشند.

وقتی پرشیا لباس پلیس می‌پوشد
وقتی پرشیا لباس پلیس می‌پوشد

وانت دوکابین ریچ وارد ناوگان شهرداری تهران شد

سایپا نیوز: مدیرعامل پارس‌خودرو کیفیت بالا، قیمت رقابتی و خدمات پس از فروش را از مهم‌ترین شاخصه‌های محصولات این شرکت دانست.  طی مراسمی با حضور مدیران عامل و معاونان شرکت‌های پارس‌خودرو و شهربان و حریم بان شهرداری تهران 30 دستگاه خودرو ریچ به ناوگان خودرویی شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران تحویل داده شد. در این مراسم ناصر آقامحمدی، مدیرعامل پارس‌خودرو با اشاره به سابقه درخشان این شرکت در تولید خودرو با کاربری مختلف گفت: این شرکت موفق به ارائه محصولی شده که در بخش خدمات اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد. آقامحمدی با بیان این که سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند، گفت: کیفیت بالا، قیمت رقابتی، خدمات پس از فروش گسترده، مهم‌ترین شاخصه محصولات پارس‌خودرو است.
ریچ وانت پارس خودرو
مدیرعامل پارس‌خودرو با تاکید بر اهمیت خدمات پس از فروش گفت: خدمات پس از فروش بخش مهمی در اقتصاد و جذب مشتری است که پارس‌خودرو با برنامه‌ریزی در تامین قطعات این خودرو و بهره‌مندی از شبکه گسترده خدمات پس از فروش گروه خودرو‌سازی سایپا در سراسر کشور تمامی تلاش خود را در جهت ارائه خدمات بهتر و با سرعت بالا به مشتریان می‌کند. آقامحمدی درخصوص امکان عرضه وانت دوکابین ریچ با کاربری‌های متفاوت گفت: پارس‌خودرو در زمینه تولید وانت دوکابین ریچ با کاربری‌های مختلف اقدامات فراوانی انجام داده و امکان ارائه این محصول باتوجه به نیاز و تجهیزات مورد نیاز مشتریان وجود دارد.
مشخصات فنی وانت ریچ


3 دیدگاه

  1. Sina.ES | اسفند 30, 1395 | لینک نظر

    چه جالب تو این بخش هم پسرفت کردیم. از بنز رسیدن به خودرو های از رده خارج

  2. سعید | اسفند 30, 1395 | لینک نظر

    دیدگاه خود را وارد کنید…واقعااززحمات پلیس ایران تشکرفروان میکنم ازاینکه ماشین های زیبای تولیدداخلی دردست پلیس هست باعث افتخارهرایرانی پلیس ایرانی باخودروی تولیدایرانی هزاران آفرین دارد?????

  3. shahab 18 | اسفند 3, 1393 | لینک نظر

    جالبه همه جای دنیا با پیشرفت سایر خودرو ها اتومبیل های پلیس بیشتر پیشرفت می کنند اما این جا سال 2001 که واردات خودرو ممنوع بود وسریع ترین ماشین ها در ایران به چند مدل ماشین محدود می شد ،بنزهای c وe کلاس و پاجرو های V6 ماشین پلیس بود حالا با این حجم واردات با مگان و 206 تیپ2 و… که در عمل حریف کمتر ماشین های وارداتی (شاید هم داخلی!) هستند جایگزین شدند