اخباراخبار خارجیدسته‌بندی نشده

قرارداد جرمی کلارسکون تمدید نمی شود

شبکه بی‌بی‌سی اعلام کرد قرارداد جرمی کلارکسون، مجری مشهور برنامه تاپ گیر (تخت‌گاز) را تمدید نخواهد کرد. آقای کلارکسون ۱۵ روز پیش به دلیل حمله فیزیکی و لفظی به یکی از تهیه‌کنندگان بی‌بی‌سی از کار خود معلق شده بود. در دو هفته گذشته حامیان جرمی کلارکسون با امضای طوماری به تعداد یک میلیون امضا، خواهان بازگشت او به کار شده بودند.

باید منتظر ماند و دید سرنوشت برنامه تاپ گیر به عنوان پر بیننده ترین برنامه خودرویی جهان در نبود جرمی کلارکسون چگونه خواهد شد و این مجری مشهور در آینده همکاری با کدام برنامه را آغاز خواهد کرد.

 

جرمی کلارکسون-اخراج-2

 

 

به نقل از ماشین نیوز – تونی هال، مدیرکل بی‌بی‌سی اعلام کرد که قرارداد جرمی کلارکسون، مجری اصلی برنامه تلویزیونی تخت‌گاز (تاپ‌گیر) تمدید نخواهد شد. کلارکسون دو هفته پیش به اتهام ضرب و شتم یکی از تهیه‌کنندگان برنامه تخت‌گاز از کار تعلیق شده بود.

آقای هال گفت که اتخاذ این تصمیم کار آسانی نبوده، اما جرمی کلارکسون از خط قرمزی عبور کرده که قابل گذشت نیست.
مشاجره منجر به حمله فیزیکی آقای کلارکسون به اوشن تایمون، تهیه کننده تخت‌گاز، روز چهارم مارس در هتلی در یورکشایر در شمال انگلستان و ظاهرا بر سر این مسئله آغاز شد که غذای گرم برای گروه تهیه نشده بود.
تحقیقات داخلی بی‌بی‌سی نشان می دهد که آقای کلارکسون حملات لفظی مفصل و طولانی به آقای تایمون داشته و به مدت سی ثانیه او را مورد ضرب و جرح قرار داده تا حاضران جلوی او را گرفته اند.
حملات لفظی آقای کلارکسون که شامل تهدید به اخراج آقای تایمون بوده، در جریان حمله فیزیکی و پس از آن ادامه داشته است.
آقای تایمون پس از این حمله “بهت زده” و “پریشان” بوده و خونریزی داشته و برای معاینه به بخش اورژانس بیمارستان منتقل شده است.
آقای کلارکسون در روزهای پس از این واقعه در چند مورد از طریق ایمیل، پیامک تلفنی و همچنین به شکل حضوری از آقای تایمون عذرخواهی کرده است.
آقای تایمون پس از حمله روز چهارم مارس شکایت رسمی علیه آقای کلارکسون مطرح نکرده و خود آقای کلارکسون چند روز بعد موضوع را رسما به مدیران بی‌بی‌سی گزارش داده است.
تونی هال، مدیرکل بی‌بی‌سی امروز از نقش مهمی که آقای کلارکسون در موفقیت کم نظیر برنامه تخت‌گاز داشته تجلیل کرد و استعداد او را ستود.
او برای آقای کلارکسون آرزوی موفقیت کرد.

 

 

 

 

2 دیدگاه

  1. صد در صد مسخره بازیای جرمی بود که این برنامه رو بالا برد و حالا در نبودش فک کنم بیشتر طرفدارای این برنامه بجای top gear برنامه ی دیگه ای رو جایگزین کنند.

    1. واقعا از پیش آمدن این اتفاق متاسفم . کار ایشون قابل دفاع نیست ولیکن نبود ایشون جای تاسف داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا