اخباراخبار داخلی

پیش فروش محصولات ایران خودرو از ساعاتی دیگر

پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه فروردین و اردیبهشت 94

شرایط پیش فروش عادی یک و دو ودیعه ای فروردین و اردیبھشت محصولات ایران خودرو ، از روز دوشنبه مورخ 17 فروردین الی 31 اردیبهشت 94 به شرح جدول پیوست ارائه می گردد.

شرایط و توضیحات بخشنامه پیش فروش محصولات ایران خودرو :

١- سود مشارکت در این بخشنامه طبق جدول ذیل و بصورت سالیانه حداکثر تا تاریخ انقضای دعوتنامه محاسبه خواھد شد و لذا ھرگونه تبدیل و محاسبات دیگر نیز بر اساس سود مشارکت اعلامی در گویا بر اساس خودرو محاسبه خواھد شد

 پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه فروردین و اردیبهشت 94

٢- سود مشارکت در صورت انصراف طبق جدول ذیل و بصورت سالیانه حداکثر تا زمان انقضای دعوتنامه و چنانچه قبل از ارسال دعوتنامه باشد تا زمان انصراف برای مبلغ پیش پرداخت محاسبه خواھد شد.

 پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه فروردین و اردیبهشت 94

3 – در صورت تاخیر در تحویل خودرو از جانب شرکت، سود تاخیر به ازای مبالغ پرداختی مشتری (صرفاً به شرط تکمیل وجه قرارداد مطابق بخشنامه) یک درصد ماھانه (١٢درصد سالیانه ) پرداخت می شود.

۴- در صورتی که برحسب ضرورت، آپشن و یا تجھیزات خاصی بر روی خودرو نصب و یا حذف گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، دعوتنامه بر اساس خودروی تغییر یافته صادر خواھد شد.

۵- در شرایط پیش فروش عادی مبلغ مابه التفاوت، در زمان صدور دعوتنامه بر اساس قیمت مصوب شرکت در موعد تحویل و پس از محاسبه سود مشارکت و ھزینه ھای قانونی از طریق دعوتنامه به اطلاع مشتریان محترم خواھد رسید.

۶- ارائه کد ملی، کد پستی، آدرس دقیق، منطقه شھرداری محل سکونت و شماره تلفن ثابت و ھمراه در زمان ثبتنام الزامی است.

٧- در صورت ارائه یا درج آدرس پستی اشتباه توسط مشتری، به ھیچ عنوان امکان تغییر آدرس وجود ندارد و کلیه تبعات ناشی از صدور پلاک با کد شھر مغایر و یا مفقود شدن مدارک خودرو، به عھده مشتری خواھد بود.

٨- نمایندگان محترم ھنگام ثبت نام از مشتریان حتما موارد عنوان شده در بخشنامه٢٩۶٨ (مدارک مورد نیاز جھت احراز سکونت) را مد نظر قرار داده و بر اساس آن اقدام نمایند.

٩- ارائه متن و شرایط پیش فروش جدول پیوست مندرج در بخشنامه، به مشتریان الزامی است و بدیھی است ثبت نام مشتریان تنھا بر اساس شرایط قید شده قابل پذیرش است.

١٠- شرکت ایران خودرو مجاز است در صورت تکمیل ظرفیت، نسبت به قطع ثبتنام اقدام نماید.

١١- خودروھای این بخشنامه، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواھند بود.

١٢- نظر به اینکه ھرگونه اعلام و ارسال اطلاعات به سازمان امور مالیاتی (خرید ، فروش ، مالیات و ……..) درخصوص اشخاص حقیقی و حقوقی نیاز به اطلاعات کد اقتصادی، شناسه ملی و کد ملی دارد، لذا ثبت کد اقتصادی و شناسه ملی نمایندگیھای مجاز، مشتریان حقوقی و شرکتھای لیزینگ در زمان ثبت نام، در سیستم فروش الزامی میباشد

13- در صورتیکه اشخاص حقوقی اقدام به ثبت نام نمایند لازم است مقررات و موارد ذیل را ( مطابق بخشنامه١۵٠۶) علاوه بر کلیه شرایط فوق اجرا نمایند : · مطابق بخشنامه ١۴۶٨، فروش خودرو به سازمانھای دولتی باید تابع ضوابط و مقررات دولتی باشد و بدون مجوز کمیسیون ماده دو از ادارات کل امور اقتصاد و دارایی، ثبت نام مجاز نیست. · فروش خودرو با پلاک شخصی به سازمانھا و شرکت ھای دولتی مجاز نیست. · ارائه کپی برابر با اصل آخرین روزنامه رسمی و آگھی تاسیس به نمایندگی مجاز الزامی است. · ارائه معرفی نامه جھت معرفی نماینده خریدار برای انجام مراحل ثبت نام و شماره گذاری الزامی است. بدیھی است معرفی نامه می بایست در سربرگ شرکت متقاضی به ھمراه امضاء و مھر مجاز خریدار باشد.

١۴- ظرفیت بخشنامه به ازای ھر نمایندگی، بر اساس سھمیه فروش می باشد که در صورت به روز آوری، در این خصوص اطلاع رسانی خواھد شد. نکته : ثبت نام صرفاً به صورت اینترنتی امکان پذیر خواھد بود .

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت ١٠ صبح روز دوشنبه مورخ ٩۴/٠١/١٧ می باشد.

پیش فروش ایران خودرو فرودین 94-1

 شرایط پیش فروش طلائی فروردین و اردیبھشت ٩٤ ایران خودرو

شرایط پیش فروش طلائی فروردین و اردیبھشت٩٤ ، جھت برخی از خانواده محصولات شرکت ایران خودرو از روز دوشنبه مورخ ٩٤/٠١/١٧ الی ٩٤/٠٢/٣١ به شرح جدول پیوست ارائه می گردد .

 پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه فروردین و اردیبهشت 94

 پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه فروردین و اردیبهشت 94

 پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه فروردین و اردیبهشت 94

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت ١٤ روز دوشنبه مورخ ٩٤/٠١/١٧ می باشد

 

منبع خبر : ایران خودرو

1 دیدگاه

  1. از طرف ما به مسئولین ایران خودرو بگید لطفا زودتر اشغالهاتون رو رد کنید چون اوضاع آینده براتون خیلی گرون تموم میشه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا