حقوق رویایی تسلا موتورز

پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ | 3 نظر

حقوق رویایی تسلا موتورز

تسلا موتورز قصد دارد حقوق ساعتی 25 دلار را در کارخانه باتری‌سازی عظیم خود که در رنوی نوادا تحت ساخت است، پرداخت کند.

این رقم بالاتر از رقمی است که همه خودروسازان در آمریکا به استخدام‌های جدید پرداخت می‌کنند و تقریبا دو برابر میزان پرداختی تامین‌کنندگان قطعات است. همچنین از حقوق ساعتی 17 دلار که کارکنان کارخانه مونتاژ سدان «مادل اس» در فریمونت کالیفرنیا دریافت می‌کنند، بالاتر است.
خودروساز برقی تسلا موتورز سرگرم ساخت یک کارخانه باتری عظیم به نام گیگافکتوری در صحرای شرق رنو است و قصد دارد در هشت سال آینده 6500 نفر را استخدام کند.
براساس گزارش یو اس ای تودی، اکتبر گذشته روزنامه رنو گزارش داد که اکثر کارکنان تسلا – حدود چهار هزار و 750 نفر – با حقوق ساعتی 79/ 22 دلار شروع به کار می‌کنند در حالی که کارکنان فنی وارد به تجهیزات با حقوق 88/ 27 دلار در ساعت شروع به کار خواهند کرد و مهندسان و کارکنان ارشد 38/ 41 دلار در ساعت دریافت می‌کنند.

 

دنده 6 : عجیب اینجاست که در چند ماه گذشته شایعه ای مبنی بر تمایل تسلا برای سرمایه گذاری در ایران منتشر شده بود.شایعه ای که در صورت عملی شدن با این شرایط  پرداخت حقوق و دست و دلبازی مدیران تسلا می تواند به رویایی حقیقت یافته برای کارمندان ایرانی این شرکت مبدل شود.تسلا در چند ماه گذشته مدام رکورد های فروش خود را ارتقاء داده و در بورس یکی از پر سود ترین شرکت های خودروسازی برای سرمایه گذاری محسوب می شود.

 

 

 


3 دیدگاه

  1. کوروش | فروردین 27, 1394 | لینک نظر

    تسلا موتور برقی در ایران با سوخت ارزان فسیلی امکان رقابت ندارد..

  2. linkoln6ft | فروردین 27, 1394 | لینک نظر

    شایعه ورود تسلا به ایران برای تولید خودرو بعید به نظر میرسه ، اگر منظور از سرمایه گذاری تولید در ایران باشه!!!
    چون تسلا طی سه تا چهار سال آینده میخواد شروع به تولید خودرو تو چین کنه و برای کل آسیا کافیه و نیاز به احداث کارخونه جدید نداره.

  3. ali | فروردین 27, 1394 | لینک نظر

    اقا آبدارچی نمیخوان ؟!؟!