نگین خودرو متحول می شود؟

دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ | 3 نظر

نگین خودرو متحول می شود؟
۹۷ درصد از تعهدات نگین خودرو تحویل مشتریان شد

 

جمشید حسینی اعلام کرد: 97 درصد از تعهدات نگین خودرو تا کنون تحویل مشتریان شده و تلاش مجموعه نگین خودرو بر این است که خودرو های باقیمانده تا پایان این ماه تحویل مشتریان شود.
وی همچنین از شماره گذاری 50 درصد از خودرو های تحویل شده تا کنون خبر داد و اعلام کرد: نیمی از خودرو هایی که در انتظار شماره گذاری بودند تا کنون شماره شدند و باقیمانده خودرو ها به دلیل تغییر روند شماره گذاری با کمی تغییر شماره خواهند شد.
حسینی در ادامه افزود: نه تنها نگین خودرو بلکه تمامی وارد کنندگان خودرو در حال حاضر با مشکل شماره گذاری دسته و پنجه نرم می کنند، اما با این وجود متولیان شماره گذاری شرکت در حال مذاکره با مسئولین هستند تا این مشکل هرچه سریعتر بر طرف شده و طبق پیش بینی ها تا 10 روز نخست خرداد ماه باقیمانده خودرو ها شماره گذاری خواهند شد.
مدیرعامل نگین خودرو از فعالیت شبانه روزی واحد ارتباط با مشتریان شرکت نیز از ابتدای سال تا کنون خبر داد و تصریح کرد: رضایتمندی مشتریان سرلوحه این واحد بوده و تمامی مشتریانی که از ابتدای سال تا کنون به این واحد مراجعه کردند از عملکرد شرکت و مجموعه ارتباط با مشتریان ابراز رضایتمندی داشتند.
واحد ارتباط با مشتریان شرکت نگین خودرو در محل دفتر مرکزی این شرکت واقع در میدان ارتش مستقر است و کلیه علاقه مندان می توانند با مراجعه حضوری، تماس تلفنی با شماره 021734555 و یا ارسال نامه الکترونیک به آدرس: voice@neginkhodro.com انتقادات و پیشنهادات خودرا با ما در میان بگذارند.

 

دنده 6 – به نظر می رسد که این تحول در پی تغییر مدیران بخش بازار یابی ، فروش و خدمات پس از فروش نگین خودرو اتفاق افتاده باشد و مشتریان باید این تغییر رویکرد را به فال نیک بگیرند اما باید منتظر ماند و دید که در بلند مدت میزان رضایت مندی خریداران از سیستم تحویل و خدماتی نگین خودرو چگونه خواهد بود.

 


3 دیدگاه

  1. كوروش | خرداد 1, 1394 | لینک نظر

    بنده خودم يكي از محصولات ٢٠٠١٤اين شركت رو خريداري كردم ولي متاسفانه علي رغم كيفيت نسبي رضايت بخش خودرو برخورد و تحويل خودرو با وضع بسيار زننده إنجام شد در پايان شركت نه تنها به تعهد خود عمل نكرد پس از كش و قوسهاي فراوان از تحويل navigation تا امروز خوداري نمو دند ولي با توجه به اينكه بنده رضايت محضري به آنان ندادم در فرصت مغتنم پيگيري خواهم نمود. مشتريان احتمالي توجه داشته باشند چنانچه قصد خريد از اين كمپاني غير متعهدرا داشتيد به هيچ عنوان رضايت نامه محضري كه خود عهدنامه تركمنچاي است را امضا نكنند به اميد روزي كه اين كمپاني ها متعهد وپايبند أصول بين المللي باشند…….

  2. ali | اردیبهشت 29, 1394 | لینک نظر

    واقعا حیفه ماشینای با کیفیت رنو به خاطر نگین خودرو کم فروش برن… امیدوارم نگین خودرو ارزش مشتریاشو بدونه…!

  3. محمد | اردیبهشت 28, 1394 | لینک نظر

    تو هر سایتی که میری فریاد مشتریهای این شرکت بلنده و همه از عدم عمل به تعهدات از طرف این شرکت به شدت گلایه مندند . همین باعث شده اقبال به طرف خودروهایی که این شرکت وارد میکنه کم بشه و با توجه به کیفیت خودروهای رنو کسی به سمتش نره . اگر اینطور باشه که این آقا میگه باید منتظر روزهای خوش برای این برند اروپایی باشیم .