چری تیگو 5؛محصول جدید مدیران خودرو MVM+ گالری تصاویر و قیمت نهایی

جمعه ۱۲ تیر ۱۳۹۴ | 103 نظر

چری تیگو 5؛محصول جدید مدیران خودرو MVM+ گالری تصاویر و قیمت نهایی
 مدیر بازاریابی  MVM (مدیران خودرو) ،خبر از عرضه محصولی جدید و لوکس به نام چری تیگو ۵ به بازار کشور داد.

به نقل از خودرو کده، با اشاره به اینکه همکاری های بلند مدت دو شرکت مدیران خودرو و چری منتج به تولید خودروهای لوکس چری با برند MVM طی سالهای متمادی در کشور گردیده است ، افزود: لذا در راستای سیاست های جدید شرکت مدیران خودرو در نظر است تا برخی از خودروهای لوکس شرکت چری در کارخانه مدیران خودرو تولید و با برند چری از طریق شبکه نمایندگی های فروش شرکت مدیران خودرو در سراسر کشور به بازار عرضه گردند. همچنین در حال حاضر زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات پس از فروش این محصول نیز فراهم گردیده است.

ام وی ام تیگو 5-3

مهندس امیری همچنین اظهار داشت: خودروی تیگو ۵ یک خودروی لوکس می باشد و حاصل کار تیم طراحی و مهندسی بین­المللی چری بوده که عمدتا از مهندسین بنام اروپایی می باشند. این SUV زیبا و پیشرفته دارای گیربکس اتوماتیک CVT و تجهیزات بروز رفاهی و همچنین آپشن های متنوع در سطح بسیار بالا بوده که از مشخصه های این خودروی لوکس فول آپشن می باشد.

ام وی ام تیگو 5-2

وی با بیان اینکه با توجه به تحقیقات صورت گرفته در سالهای اخیر ، سگمنت خودروهای لوکس شاسی بلند در ایران از تقاضای بالایی برخوردار است اعلام کرد: با توجه به ویژگی های بارز این محصول و کیفیت و آپشن های آن ، انتظار فروش موفقیت آمیز آن در بازار می رود.

وی همچنین خاطر نشان کرد: شرکت مدیران خودرو با همکاری شریک تجاریش شرکت چری برنامه گسترده ایی را برای عرضه دیگر محصولات جدید به بازار کشور دارد.

دنده 6 – مدیران موتور هنوز مشخصات فنی دقیق و قیمت فروش تیگو 5 را به صورت رسمی اعلام نکرده است اما ظاهرا این مدل به عنوان جایگزینی برای مدل قدیمی تیگو 3 ( MVM X33) طراحی شده و خودرویی بزرگتر و لوکس تر نسبت به X33 محسوب می شود.از نظر مشخصات فنی آنطور که از شواهد پیداست، بازهم شاهد بکار گیری موتور 2.0 لیتری مشترک با MVM X33 – MVM 550 و البته MVM 530 هستیم که یارای تولید قدرتی در حدود 140 اسب بخار را دارد و به واسطه یک گیربکس دستی یا اتوماتیک CVT این نیرو را به چرخ های جلو تیگو 5 می رساند، البته ظاهرا سفارش مدل دو دیفرانسیل و چهار چرخ متحرک تیگو 5 هم حداقل در بازار داخلی چین امکان پذیر است.همچنین احتمالا در آینده امکان انتخاب یک موتور 1.6 لیتری توربو نیز برای تیگو 5 مهیا خواهد شد که بعید است فعلا در بازار ایران عرضه شود.

با این حساب می توان انتظار داشت که قیمت چری تیگو 5 در بازار کشورمان چند میلیون تومان از مدل X33 که هم اکنون با رقمی در حدود 70 – 75 میلیون تومان عرضه می شود، بالاتر باشد. از این رو می توان انتظار افزایش رقابت در رده کراس اوور های 65 – 85 میلیون تومانی داشت.

 

چری تیگو5 مشخصات فنی

چری تیگو 5 مشخصات فنی-1

 

آزمایش چری تیگو 5 محصول جدید مدیران خودرو + قیمت نهایی+ ویدیو

آزمایش چری تیگو 5 محصول جدید مدیران خودرو + قیمت نهایی+ ویدیو

چری تیگو 5 با 15000 کیلومتر گارانتی برای رقابت کیفی می آید

چری تیگو 5 برای رقابت کیفی می آید

کانال خبری دنده 6 بر روی تلگرام

  کانال خبری ، صرفاً بر روی نسخه بروز شده تلگرام کار می کند،می توانید با استفاده از لینک های زیر تلگرام خود را آپدیت کنید.

 لینک آپدیت تلگرام برای اندروید:

‏«Telegram» را در بازار:
http://cafebazaar.ir/app/?id=org.telegram.messenger

برای آی‌او‌اس (آیفون و آیپد):
https://itunes.apple.com/en/app/telegram-messenger/id686449807?mt=8

تلگرام نسخه دسکتاپ (ویندوز):
https://tdesktop.com/win

محتوای مجله دنده 6 با مطالب درج شده در وب سایت متفاوت بوده و برخی اخبار کوتاه و جالب از چهار گوشه صنعت خودروسازی را شامل می شود.

از این که با شما هستیم، خوشحالیم.

 


103 دیدگاه

  1. ali | خرداد 23, 1398 | لینک نظر

    با سلام من توي خريدش دو دل هستم
    نميدونم تيگو بخرم يا جك يا هايما
    دوستاني كه تجربه داشتن لطفا كمك بكنند

  2. صالح | مهر 17, 1395 | لینک نظر

    باسلام ميشه من و تو كروه تيكو ٥ادد كنيد٠٩١٧٣٣٠٤٤٢٩

  3. کاوه | مرداد 9, 1395 | لینک نظر

    تو فکرشم که یکیشو بخرم فقط در رابطه با قدرتش هیچ کدوم چیزایی که گفته شد رو قبول ندارم وبرای مثال نیسان باصد اسب قدرت با دو تن بار ازدیوار راست بالا میره البطه من این ماشینو تست نکردم ولی بخاطر تجربه ای که با 315mvmداشتم بعید میدونم مهندسای سرشناس همچین مساله ایرو فراموش کرده باشن