فروش فوری محصولات ایران خودرو،نگین خودرو و سایپا

دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۴ | 4 نظر

فروش فوری محصولات ایران خودرو،نگین خودرو و سایپا

فروش فوری محصولات ایران خودرو به مناسبت عید فطر با امکان تحویل خودرو پیش از عید فطر آغاز شد.

به گزارش ايكوپرس، معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتي ايران خودرو از آغاز فروش فوري محصولات اين شركت در آستانه عيد سعيد فطر خبر داد. مصطفی خان­کرمی، امکان دریافت خودرو پیش از تعطیلات عید سعید فطر را یکی از ویژگی های این مرحله از فروش محصولات ايران خودرو عنوان كرد. همچنين ارائه هدایای ویژه به مشتریان از دیگر ویژگی های این طرح به شمار مي آيد.

خان كرمي گفت: در بخشنامه و طرح جديد فروش همه محصولات ايران خودرو از جمله دنا، پارس، سوزوکی، تندر90، پژو206 و … عرضه خواهد شد.

به گفته وی هموطنان مي توانند با مراجعه به نمایندگی های مجاز سراسر کشور و یا سایت فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو به نشانی و ikco.iranecar.com  نسبت به ثبت نام و بهره مندی از مزایای این طرح اقدام كنند.

 

در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر سال 1394، فروش ویژه محصولات نگین خودرو آغاز شد.

    شکوهی مدیر بازاریابی شرکت نگین خودرو با اعلام این خبر افزود: همزمان با رسیدن ایام عید سعید فطر و همچنین کاهش نرخ ارز، نگین خودرو فروش ویژه محصولات خود را از روز شنبه مورخ 1394/04/20 در شعب تهران و نمایندگی های سراسر کشور به صورت نقدی و اقساطی به فروش می رساند.

    وی گفت: عیدی نگین خودرو در پایان ماه مبارک رمضان به دو صورت فروش نقدی و اقساطی به مشتریان ارائه شده است که در طرح فروش نقدی از 5 تا 9 میلیون تومان تخفیف برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

    اکنون در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر فروش اقساطی با دوره بازپرداخت های 12 ماهه، 21 ماهه و 24 ماهه فراهم شده است. شایان ذکر است که برخی از مشتریان نگین خودرو نسبت به تاخیر در پلاک شدن و بدقولی ابراز نارضایتی کرده اند.

    شکوهی در ادامه تصریح کرد: رنو داستر اتوماتیک Exclusive و رنو فلوئنس دنده ای Exclusive از جمله محصولات جدید نگین خودرو  هستند که در این عید خجسته برای اولین بار با شرایط خاص و در تعدادی محدود عرضه می شود. خودرو سفران 2500 سی سی با موتور 6 سیلندر و چند آپشن بیشترین تخفیف در این طرح را به خود اختصاص داده است.

    در این طرح تمامی محصولات نگین خودرو با 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی و قیمت قطعی به فروش می رسند. علاقمندان جهت ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اینترنتی نگین خودرو  و یا به شعب و نمایندگی های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه کنند.

    همواره زمان تحویل خودرو و تحویل خودرو با رنگ و آپشن های درخواستی موضوعی مورد بحث بوده است که متاسفانه درباره این موضوع هیچ تضمینی ارائه نشده است.

    آغاز فروش جدید سایپا

    سایپا نیوز: مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات برند گروه سایپا از فروش ویژه محصولات گروه خودروسازی سایپا همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر خبر داد. حسن فروزان مهر اظهار کرد: فروش ویژه محصولات گروه خودروسازی سایپا با تسهیلات ویژه بدون ضامن و کارمزد به مناسب عید سعید فطر از امروز در نمایندگی‌های گروه خودروسازی سایپا آغاز می‌شود.

    وی با اشاره به سود مشارکت مناسب و تخفیف ویژه این طرح افزود: در طرح فروش عید سعید فطر محصولات گروه خودروسازی سایپا، خودروهای خانواده X100، X200 و برلیانس با شرایط فروش متفاوت، آماده عرضه به مشتریان خواهد بود و در این طرح سود مشارکت مناسب و تخفیفات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است. فروزان مهر تاکید کرد: از جمله شرایط دیگر این طرح تحویل فوری با بیمه بدنه، سرویس ادواری به همراه امداد و پشتیبانی ویژه به صورت رایگان خواهد بود که در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات برند گروه سایپا خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اینترنتی www.saipagroup.ir یا نمایندگی‌های مجاز گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور مراجعه کنند.

    دنیای اقتصاد


    4 دیدگاه

    1. sunmartin | تیر 23, 1394 | لینک نظر

      بعد از 4 ماه یعنی اواسط شهریور صحبت های خودروسازان شنیدنی و جالب هست جاییکه اینبار گرانی و بی کیفیتی و دموده و تکراری بودن محصولات را به گردن امریکا و عیادی دست نشاندش میندازن و میگن ما خیلی پیشرفت کردیم و موفق شدیم بجای کارفراتور از انژکتور در خودروی بروزی مانند پراید استفاده کنیم امروز از خودرویی که بر اساس پلت فرم ماندگار و همیشگی x100 ساخته صده رونمایی میکنیم پراید ال نوتی..پدیده قرن با نوتور پر قدرت و کم نظیر tu5 جدید

    2. sunmartin | تیر 22, 1394 | لینک نظر

      توافق..فعلا 50 پنجاه هست در ضمن این فروش و عوام فریبی در واقع بخاطر رکود شدید بازاره وگرنه این حقه بازها و دغل کاران کلی خودرو در انبار دارن که بصورت قطره چکانی برای ایجاد بازار گرمی به بازار تزریق میکنن و ازینها هر کلکی و دبنگی بر میاد ال نوت 5000 دلاری دارن میدن 37 تومان برلیانس ک6 تازه مشخص شده فرمان گیجی داره و امروز با یکی از دارندگانش گمی زدم گفت گزاشتم واسه فروش و بیشتر از 20 ملیون ارزش نداره به قیمت 54 دارن قالب میکنن پراید عهد دوغ با ایمنی منفی صفر مطلق دارن 20 ملیون میفروشند اینان شیاطین را هم کلاسرحبرانی واسشون میزان تنها باید نخرید و خرید تحریم کرد

    3. پيمان | تیر 22, 1394 | لینک نظر

      سوزوكي ايران خودرو چند ماهه كه توليدش متوقف شده بود چجوري يهو فروش فوري زدن؟؟؟؟!!!

    4. علی | تیر 22, 1394 | لینک نظر

      دیدن توافق هسته ای نزدیکه
      میخان قبلش قالب کنن به مردم چون بعد فروش این محصولات به مردم سخت تر از قبل میشه و توقع ها بالا میره.