اخباراخبار داخلیچینی

چینی های با کیفیت می آیند؟!

سخنگوی شرکت خودروسازان راین گفت: تا ماه آینده ۳ خودروی جدید و با کیفیت رونماییو به بازار عرضه می شود که یکی از این محصولات کمتر از ۴۰ میلیون تومان قیمت دارد.

به نقل از عصر خودرو امیدرضا طالشیان همچنین در مورد تامین قطعات یدکی خودروهای جدید این شرکت گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته قطعات مورد نیاز برای خدمات پس از فروش این خودروها خریداری و ذخیره شده است.

وی سپس از برنامه ریزی برای تولید 16 هزار دستگاه خودرو در سال جاری خبر داد و گفت: این میزان تولید در قالب چهار محصول جدید انجام خواهد شد ضمن اینکه یک محصول SUV (شاسی بلند) نیز تا سال 1395 تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

چینی راین خودرو-2

طالشیان با بیان اینکه این خودروها محصول کشور چین هستند، افزود: این مجموعه خودروساز در تلاش است محصولی را انتخاب و به بازار عرضه کند که قطعات اصلی آن از برندهای معروف خودروسازی جهان و از استهلاک پایینی برخوردار باشد.

وی همچنین با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های صورت گرفته شرکت ما جزو سه شرکت برتر در رائه خدمات پس از فروش و رضایتمندی مشتریان قرار خواهد گرفت تصریح کرد: شرکت راین خودرو از دیرباز تلاش کرده تا خودروی با کیفیت و کم استهلاک عرضه کند.

سخنگوی شرکت خودروسازان راین در ادامه آمار مراجعه دارندگان محصول ولکسC30 این شرکت به شبکه خدمات پس از فروش را 0.1 درصد اعلام کرد و افزود: قطعات اصلی محصولات تولیدی این شرکت مانند موتور و گیربکس، تجهیزات ژاپنی است و سیاست شرکت همچون گذشته که محصولات هیوندای ورنا و آوانته را تولید می کرد بر تولید خودروهای کم استهلاک تاکید دارد.

طالشیان ادامه داد: افزایش قیمت خودرو طی سال های اخیر نه به سبب تحریم بلکه به سبب افزایش نرخ ارز و بدنبال آن افزایش هزینه ها بوده است، حال نباید انتظار داشت با رفع تحریم ها قیمت ها نیز به حالت سابق بازگردد.

چینی راین خودرو-3

سخنگوی شرکت خودروسازان راین ادامه داد: از یک سال گذشته تاکنون با شرکت های مطرح خودروسازی جهان برای تولید خودرو در حال مذاکره هستیم که تلاش داریم در صورت توافق با دو شرکت مطرح وارد همکاری شویم.

وی همچنین در خصوص تعهدات و معوقات این شرکت تصریح کرد: آخرین مرحله تعویق تحویل خودرو در سال 1392 بوده است و اواخر همان سال تمام تعهدات فروش انجام شده است و در سال گذشته نیز حداکثر تاخیر در تحویل خودرو 3 هفته و شماره گذاری محصولات 1.5 ماه بوده است و در حال حاضر نیز فروش بدون هیچ مشکل و بر مبنای تولید انجام می شود.

5 دیدگاه

  1. فقط چینی نیستن با هیوندایی وارد جوینت ونچر شدن و در چند ماه آینده شاهد حضور هیوندای کره ای در ایران هستیم البته با قیمت های نجومی

  2. توی نمایشگاه ماشین شیراز ، غرفه راین یه ماشین اورده بودن. شبیه ریو و ورنا بود تقریبا
    من هیچ تبلیغی ندیدم جای دیگه ازش
    یجور روش زده بود راین! ادم فکر میکرد خودشون طراحی و ساخت انجام دادن!

  3. نمیدونی چه خودرویی بود؟؟البته از ورود هیوندای مطمئنم کاش هیوندای ارزون شده تولید و یا مونتاژ کنن

  4. وی با بیان اینکه آغاز همکاری‌های مشترک موکول به رفع تحریم‌هاست، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون زیرساخت‌ها و خطوط تولید شرکت هیوندایی در خودروسازان راین موجود است و می‌توان به سرعت همکاری را با این شرکت از سر گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا