مصاحبه با کریس اوانز؛مجری جدید تخت گاز

چهارشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۴ | 1 نظر

مصاحبه با کریس اوانز؛مجری جدید تخت گاز

 مجله تخت‌گاز با کریس اوانزمجری جدید برنامه «تخت‌گاز» درباره دلیل پذیرفتن کار قبلی جرمی کلارکسون و آینده این برنامه گفتگو کرد.

     

     به نقل از خبرآنلاین، پذیرفتن اجرای یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی، پس از اینکه مجری محبوب این برنامه اخراج شد، مطمئنا فشار زیادی به کریس اوانز تحمیل خواهد کرد. اوانز که پس از اخراج کلارکسون به عنوان مناسب‌ترین گزینه برای جایگزینی او مطرح شده بود، در ابتدای امر اعلام می‌کرد که علاقه‌ای به پذیرفتن جایگاه جرمی کلارکسون ندارد. او در این گفتگو در توضیح این موضع، گفت:«گمان نمی‌کردم که برای این کار با من تماس بگیرند، صادقانه بگویم از این موضوع حیرت‌زده شدم.»

    او در ادامه افزود:« پس از اخراج کلارکسون، هنگامی که شرایط تغییر کرد و احساس کردم جای کس دیگری را در این برنامه اشغال نکرده‌ام، پیشنهاد حضور در «تخت‌گاز» را پذیرفتم.» این مجری 49 ساله، «تخت‌گاز» را با یکی دیگر از برنامه‌های پربیننده شبکه بی‌بی‌سی مقایسه کرده و گفت:«پیش از من 34 مجری دیگر در این برنامه کار کرده‌اند، از این نظر این کار تا حدودی شبیه «دکتر هو» است.»

    از زمانی که اوانز تائید کرده که پیشنهاد بی‌بی‌سی برای حضور در فصل جدید برنامه «تخت‌گاز» را پذیرفته است، گمانه‌زنی‌های بسیاری در مورد همکاران او در این برنامه در بریتانیا به راه افتاده است. اوانز مهمترین مسئله حال حاضر برنامه را یافتن یک گروه قوی برای تولید فصل جدید «تخت‌گاز» دانست و گفت :«بدون داشتن یک تیم مناسب، مهم نیست که چه کسانی برنامه را جلوی دوربین اجرا خواهند کرد.»

    مجری جدید «تخت‌گاز» با اشاره به اینکه قرار نیست، برنامه‌ کلارکسون معروف را دوباره سرهم‌بندی کرده و ارائه کند، تغییر برخی جزئیات را حتمی دانست. او در این رابطه گفت:«نمی‌توانم دقیقا بگویم که چه چیزهایی تغییر خواهد کرد. اما این خیلی احمقانه است که نکات مثبت برنامه قبل را کنار بگذاریم.»


    1 دیدگاه

    1. arash | تیر 25, 1394 | لینک نظر

      نیازی نیست صبر کنیم تا ببینیم آیا این مجری جدید موفق میشه یا نه از همین الان مشخصه که برنامه تخت گاز برای همیشه از بین رفت و کسی توانائی تکرار اون را نداره چرا که همین الانشم تخت گازهای آمریکا ,استرالیا و حتی کره تحت لیسانس تخت گاز بی بی سی اجرا میشن و معروفترینشون که تخت گاز آمریکا باشه هیچوقت نتونسته به جذابیت اجرای کلارکسون و یارانش برسه.