اخباراخبار خارجی

افزایش تولید خودروهای هوندا در برزیل

شرکت ژاپنی هوندا ، ساخت خودروهایش را در برزیل صددرصد افزایش می دهد تا جای پایش را در چهارمین قطب بزرگ بازار خودرو جهان تثبیت کند. مسئولان شرکت خودروسازی هوندا اعلام کردند کارخانه جدید این شرکت را در ایالت سائوپائولو برزیل احداث می کنند.

این کارخانه دومین کارخانه شرکت هوندا در برزیل است. هوندا با این کار، میزان تولید خودروی خود را در برزیل دو برابر می کند.

برزیل چهارمین بازار بزرگ خودروی جهان است. هوندا برای احداث این کارخانه جدید خودروی سازی در برزیل حدود چهارصد و چهل و پنج میلیون دلار هزینه می کند. این کارخانه جدید فعالیت خودش را درسال دو هزار و پانزده شروع خواهد کرد. ظرفیت تولید سالانه این کارخانه جدید، یکصد وبیست هزار دستگاه خواهد بود.

6a00d8341c4fbe53ef00e54f5a28498834-640wi

هوندا مرکز تحقیق و توسعه نیز در برزیل احداث می کند تا به ارزیابی نیازهای بازار داخلی برزیل مبادرت کند. به گفته مسئولان شرکت هوندا، فعالیت در بازار خودروی برزیل بسیار مهم است زیرا این کشور آینده اقتصادی روشنی دارد و به علت بهره گیری از منابع طبیعی عظیم خود می تواند بازار بسیار خوبی برای خودروهای ژاپنی باشد.

 هوندا قصد دارد انواع خودروهایش را به بازار برزیل عرضه کند. برزیل میزبان بازی های جام جهانی سال دو هزار و چهارده و رقابت های المپیک سال دو هزار و شانزده است. سال گذشته سه میلیون و هشتصد هزار خودرو در برزیل فروخته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا