آینده نگری به سبک بنز و ب ام و

شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ | 2 نظر

آینده نگری به سبک بنز و ب ام و

اشتراک گذاری خودروهای لوکس مرسدس بنز

قدیمی‌ترین خودروساز آلمانی نمی‌خواهد از گردونه رقابت‌ها جا بماند. به گزارش رویترز، شرکت خودروسازی دایملر، سازنده خودروهای مرسدس و قدیمی‌ترین خودروساز آلمانی، راه‌اندازی یک سرویس تقاضای خودروی بدون راننده برای مسافران را در دستورکار خود قرار داده است. دیتر زش، مدیرعامل این شرکت در حاشیه برپایی نمایشگاه فرانکفورت با تایید این خبر افزود: «این به معنای توسعه اهداف شرکت دایملر است.» بدین ترتیب شرکت خودروسازی دایملر قصد دارد ناوگانی از خودروهای لوکس خودکار را آماده خدمات‌رسانی به افرادی کند که نمی‌خواهندخودشان مالک خودرو باشند اما در عین حال خواهان «خدمات حمل‌و‌نقل خاص و لوکس» هستند. مدیرعامل این شرکت اشاره نکرد که این خدمات برای نخستین بار در کجا راه‌اندازی خواهد شد. البته پیش از این هم شرکت دایملر خدماتی موسوم به اشتراک خودرو را ارائه می‌کرد که به‌وسیله آن مشتری می تواند از نزدیکترین خودروی اجاره‌ای پارک شده توسط این شرکت، استفاده کند.

خودروهای بدون راننده ب ام و

گروه اقتصاد بین الملل: شرکت خودروسازی آلمانی بی‌ام‌و خود را آماده می‌کند تا یک مدل خودروی بدون راننده تولید کند.

پیتر شوارزنباور، یکی از اعضای هیات مدیره شرکت بی‌ام و در باواریا روز سه‌شنبه گفت مزیت رقابتی خودروسازانی که نمونه‌های اولیه تولید می‌کنند این است که آنان می توانند امکانات جدیدی را در زمینه حمل‌و‌نقل ارائه کنند و کاری که آنها انجام می‌دهند، بیش از فروش یک خودروست. پیش‌بینی می‌شود این خودروها به اشتراک گذارده شوند به این معنی که مشتریان می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن نصب شده روی تلفن همراه خود درخواست ماشین کنند و شبکه اشتراک خودرو را پیدا کنند.

 ظهور گوشی‌های هوشمند انتظارات مشتریان را تغییر داده است. به گفته گروه مشاوره‌ای بوستون پیش‌بینی می‌شود تا سال 2025 نفوذ خودرو‌های خودران در بازار به 13 درصد برسد که نشان‌دهنده بازاری 42 میلیارد دلاری است.

 


2 دیدگاه

  1. اما کیت رویس | شهریور 29, 1394 | لینک نظر

    مرسدس از این مسخره بازی ها دست برادرد اینده متعلغ به اتوموبیل های 6 هزار پوندی است
    واقعا حماقت از این بیشتر نمیشود برای طرح ای حال بهم زن واشغالی مدرن پرداخت کرد فقط کمپانی های کوچک بریتانیای و امریکایی ها
    اتوموبیل های زیبا با بها منطقی عرصه می کنند
    اما کیت رویس

  2. هادى | شهریور 28, 1394 | لینک نظر

    ايده انقلابى همين است آلمانا دايم سبك جديدى از زندگى را بوجود مى آروند و بقيه به دنبالشون راه مى افتن حالا ما كجاييم هيهات!!!