Deep Orange 3 آینده ای خلاقانه برای مزدا

یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۲

Deep Orange 3 آینده ای خلاقانه برای مزدا

مهندسین مزدا و دانشجویان رشته مهندسی خودرو دانشگاه کلمسون در همکاری با یکدیگر اقدام به ساخت مدل مفموهی Deep Orange 3 کرده اند که بعد مهندسی و فلسفه طراحی خودروهای آینده را نمایش میدهد.

Deep Orange 3 توسط دانشجویان مهندسی خودرو دانشگاه بین المللی کلمسون جنوبی توسعه و ساخته شده است و طراحی آن توسط فردریک نعمان از کالج هنر و طراحی کالیفرنیا انجام شده است. این مدل مفهموی از پیشرانه هیبریدی منحصر بفردی قدرت میگرید که به طور خودکار بین چرخ های جلو و عقب سوئیچ میکند. ساختار تحمل بار آن بر اساس تکنولوژی ورق های تا شده (sheet-folding) ساخته شده است و از پیکربندی متمایز صندلی (3+3) بهره میبرد.

mazda-clemson-deep-orange-3-2-625x416

مدیر این پروژه در این باره گفت:” دانشجویان در مهندسی و طراحی این خودرو کاملاً آزاد گذاشته شده بودند و ما همگی میدانیم صنعت خودرد در آینده انعطاف پذیرتر ، مقرون به صرفه تر و خلاقانه تر خواهد شد و روش تولید ما در این پروژه نمونه ای از این توع تغییرات بود.”

 درک جنکینز، مدیر طراحی مزدا در آمریکای شمالی گفت:” این بسیار هیجان انگیز بود که علاوه بر طراحی خودرو درگیر مهندسی یک وسیله نقلیه بودیم. این دانشجویان ایده های مبتکرانه ای رسم کردند و آنرا روی ورقه های فلز پیاده ساختند. در محصول نهایی نتیجه گفت و گوی باز و همکاری بین کالج مرکزی هنر و طراحی و دانشگاه به خوبی دیده میشود.”

mazda-clemson-deep-orange-3-5


بدون دیدگاه