رنو ساندرو دنده ای 40 تا 43 میلیون تومان

سه شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ | 102 نظر

رنو  ساندرو دنده ای 40 تا 43 میلیون تومان

سرمایه گذاری بیشتر در ایران

پیمان کارگر عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: خودرو ساندرو که امروز تولید آن در شرکت پارس خودرو آغاز شد برپایه پلتفرم مشترک با تندر 90 طراحی شده و یک خودروی اقتصادی است که با حفظ خصوصیات مثبت آن مناسب برای خانواده های ایرانی است.
وی تصریح کرد: این خودرو تاکنون در بسیاری از کشورهای جهان فروش خوبی داشته و با حمایت فنی رنوی فرانسه و مشارکت رنوپارس به عنوان نماینده این شرکت در ایران توسط شرکت پارس خودرو تولید می شود.
کارگر افزود: پیش از این خودرو سواری ال 90 روند موفقیت آمیزی در ایران داشته و به دلیل کیفیت و دوام بالا، مصرف سوخت کم، هزینه نگهداری پایین و قیمت مناسب یکی از محبوب ترین خودروها بود که در اروپای غربی نیز مشتریان زیادی دارد.
مدیرعامل شرکت رنوپارس ادامه داد: محصولات رنو در ایران به 60 درصد تولید داخل رسیده لذا رنوپارس در صدد است سهم داخل در تولید محصولات خود را در ایران تا 80 درصد افزایش دهد.

رنو ساندرو-5

به گزارش ایرنا کارگر با بیان اینکه شرکت رنوپارس تاکنون 80 میلیون یورو در زمینه قطعه سازی ال 90 در ایران سرمایه گذاری کرده است، افزود: این شرکت اخیرا نیز 12 میلیون یورو برای قطعه سازی ال 90 هزینه کرده است.
وی اظهار داشت: شرکت رنوپارس راه اندازی مرکز فنی مهندسی رنو را همانند کشورهای کره، برزیل، رومانی و هند راه اندازی می کند تا این مرکز بتواند خودروهای جدیدی را در ایران طراحی و تولید کند.

وی گفت: رنو برای بازار خاورمیانه سالانه فروش 20 هزار دستگاه خودرو را برنامه ریزی کرده و پس از تولید ساندرو برنامه تولید داستر جدید را در دستور کار خود قرار داده تا این خودرو شاسی بلند را به سایر کشورهای خاورمیانه صادر کند.
وی با بیان اینکه تولید موتور یکی از اهداف رنو پارس در ایران است، گفت: سرمایه گذاری در کارخانه های خودروسازی و موتورسازی در ایران از دیگر اهداف این شرکت است.

dacia-sandero_2008_front

کارگر یادآور شد: برای راه اندازی تولید محصول ساندرو در پارس خودرو، شرکت رنوپارس بیش از 10 میلیون یورو سرمایه گذاری کرده و حتی ممکن است در بلندمدت هدف خرید کامل یکی از خطوط تولید پارس خودرو یا ایران خودرو را دنبال کند.

قیمت حدودی (غیر رسمی) مدل دنده ای رنو ساندرو 43 میلیون تومان و نمونه اتوماتیک رنو ساندرو حدود 47 میلیون تومان اعلام شده است.

بررسی اولیه رنو ساندرو، رقیب پژو 206

بررسی اولیه رنو ساندرو، رقیب پژو 206

احتمال خرید خط تولید مگا موتور و سرمایه گذاری مستقیم در تولید خودرو

دنده 6 – به گفته پیمان کارگر،مدیر رنو پارس،برای افزایش تیراژ تولیدی ال 90 به افزایش تیراژ تولیدی موتورهای k4m نیاز است اما مگا موتور به عنوان تولید کننده ایرانی این موتور در شرایط فعلی از توان تولیدی تیراژ مورد نیاز این موتورها را ندارد و در صورت ادامه یافتن این شرایط  تا پایان سال میلادی جاری،احتمال ایجاد تحول در زمینه تولید خودروهای داخلی وجود دارد.این تحول می تواند خریداری کامل سالن مونتاژ موتوهای تندر 90 در مگا موتور یا انتقال این خط تولید به یکی از مجموعه های تحت کنترل رنو پارس باشد.

همچنین تیم مدیریتی رنو پارس در حال بازدید از سالن های مونتاژ و خط تولید های مختلف است تا امکان تولید مستقل خودروهای رنو در ایران به وجود آید،این تحول می تواند شامل خرید کامل مجموعه پارس خودرو از گروه خودروسازی سایپا هم باشد اما هنوز تصمیم قطعی در این خصوص اتخاذ نشده است.


102 دیدگاه

  1. سپهر | شهریور 28, 1398 | لینک نظر

    سلام

    روز شنبه افرادی که از خودروسازی کارمانیا ماشین Byd_s7 خریدن و شرکت اعلام کرده که یا پولشون رو ۹۰ روز دیگه بگیرن یا با پولشون برای خرید جکS3 یا J4 اقدام کنن در اعتراض به بد عهدی و پیشنهادات بی ارزش کارمانیا در جلوی دفتر قوه قضائیه تجمع مسالمت آمیز با شعار های مثبت برای احقاق حقشون برگزار میکنن

    در صورتیکه از سایت های مهم خودرویی هستید برای ایجاد خبر دست اول اقدام به پوشش خبری تجمع کنید

    شنبه۳۰شهریور
    ساعت۱۰ صبح
    جلوی قوه قضائیه

    تجمع خریداران معترض ماشین byd_s7 از کارمانیا

  2. مهدی | شهریور 27, 1398 | لینک نظر

    ماشین خیلی خوبیه من زیاد از این ماشین تو المان دیدم .با ارم داچیا.یه چرخش می ارزه به همه ماشین های چینی