1 کشته و 16 زخمی در تصادف شدید اتوبوس شرکت واحد و کامیون

پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ | 2 نظر

1 کشته و 16 زخمی در تصادف شدید اتوبوس شرکت واحد و کامیون

 

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از برخورد شدید یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد با کامیون خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و 16 زخمی برجا گذاشت.به گزارش عصر ایران حسن عباسی در گفت و گو با ایرنا افزود: در ساعت 14:12 دیروز خبر برخورد شدید یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد با یک دستگاه کامیون باری در کمربندی اندیشه بعد از پل کفش ملی به مرکز اورژانس تهران اعلام و بلافاصله با توجه به حجم زیاد مصدومان یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: با حضور تکنسین های اورژانس تهران چهار مصدوم این حادثه به بیمارستان حضرت رسول (ص) منتقل شدند.

عباسی ادامه داد: 12 مصدوم دیگر این حادثه که همگی از ناحیه سر، صورت و گردن دچار صدمات شدیدی شده بودند با اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فیاض بخش منتقل شدند.

وی در ادامه به تشریح چگونگی این حادثه پرداخت و گفت: کامیون به هنگام حرکت و بدلیل پنچر شدن یکی از لاستیک هایش راننده خودروی کامیون را برای پنچرگیری به کنار جاده هدایت کرده که ناگهان اتوبوس شرکت واحد به دلیل سرعت زیاد از پشت سر با کامیون پارک شده برخورد شدید می کند.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران خاطرنشان کرد: شدت برخورد به گونه ای بود که راننده کامیون که یک مرد 35 ساله بوده در دم فوت می کند.


2 دیدگاه

  1. مهدی | مهر 19, 1394 | لینک نظر

    من از ساعت 4 صبح تا 8 شب توی این جاده تردد دارم جاده خطرناکی هستش .از اندیشه تا آذری و آزادی ! از هر نظر که بگید خطرناکه! واقعا ی فکری به حال این مسیر باید بشه! مخصوصا پلیس راهنمایی و رانندگی توجه بیشتری باید داشته باشه! واحد سیار و گشت باید بذارن! دوربین فایده نداره!

  2. Alireza | مهر 16, 1394 | لینک نظر

    الان ساعت ١٣.٣٠ دقيقه است بعد چطوري ساعت ١٤.١٢ امروز تصادف رخ داده؟
    ٤ حالت وجود داره:
    ١-با لطف خدا و تلاش شبانه روزي مسئولان ما مجهز به سامانه پيش گويي حوادث شديم
    ٢-اين اتفاق سال ها پيش پيشگويي شده
    ٣-هواشناسي كه در امر پيش گويي وضع هوا بسيار قدرتمند عمل كرده بود امروزه تجربيات گرانبهاي خود رو در اختيار ساير ارگان ها نيز قرار داده.
    ٤-اين حادثه مربوط به ديروز بوده.
    كه در هر صورت:
    ابتدا آروزي سلامتي براي حادثه ديدگان دارم و همينطور مغفرت براي فرد فوت شده.
    مسئولين عزيز هم كه مدام مردم رو به استفاده از وسايل هم و نقل عمومي دعوت مي كنند اصلا ناراحت نباشند و كما في السابق به خواب خودشون ادامه بدن.