هایما اس7، اولین SUV چینی ایران خودرو در آستانه ورود به بازار + مشخصات فنی

سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ | 39 نظر

هایما اس7، اولین SUV چینی ایران خودرو در آستانه ورود به بازار + مشخصات فنی

پیش فروش دومین شاسی بلند ایران خودرو هایما اس ۷ (Haima S۷) به زودی از طریق شبکه نمایندگی های فروش در سراسر کشور شروع خواهد شد.

به نقل از ایکو پرس ، مصطفی خان کرمی معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو با بیان این خبر گفت: ایران خودرو برای کسب سهم بیشتری از بازار خودروهای شاسی‌بلند، تولید هایما اس 7 را در سایت خراسان آغاز و زیر ساخت های لازم برای ارائه خدمات پس از فروش آن را فراهم کرده است.

وی افزود: هایما اس 7 یک خودروی شاسی بلند لوکس و حاصل کار مشترک تیم طراحی و مهندسی شرکت های هایما و مزدا است.

خان کرمی هایما اس 7 را خودرویی لوکس ذکر کرد که با بهره‌گیری از فناوری مزدا شکل گرفته و گفت: این خودرو از سیستم های ایمنی شامل ای. بی. اس.، ای. بی. دی.، بی. ای. اس. و تی. سی. اس. بهره می برد و سیستم پیشرفته پایداری الکترونیکی ترمز  ای. اس. پی.، ایمنی بالای آن را نشان می دهد.

هایما S7 طراحی ظاهری -2

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، فروش موفقیت آمیزی را برای هایما اس 7 پیش بینی کرد و گفت: این خودرو یک گیربکس پنج سرعته اتوماتیک ساخت کره دارد و موتور چهار سیلندر خطی 16 سوپاپ آن قادر به تولید 148 اسب بخار توان است.

وی ظرفیت مخزن سوخت هایما اس 7 را 61 لیتر و مصرف سوخت ترکیبی آن را 8.1 لیتر برای گیربکس دستی و 8.8 لیتر برای گیربکس اتوماتیک در هر 100 کیلومتر ذکر کرد و افزود: این خودرو  استاندارد آلایندگی یورو4 را تامین می کند.

هایما S7 شاسی بلند ایران خودرو

خان کرمی اظهار کرد: رینگ‌های 17 اینچی برای مدل اتوماتیک و 16 اینچی برای مدل دستی ،سان روف برقی، جی. پی. اس.، ایربگ راننده، سرنشین جلو و جانبی، چراغ‌های ال. ای. دی.، گرم‌کن صندلی های راننده و سرنشین، چراغ‌های مخصوص روز، کروز کنترل برای مدل اتوماتیک، سیستم ورود بدون کلید و دکمه استارت برای مدل اتوماتیک، سیستم روشن و خاموش پشت چراغ قرمز برای مدل دستی، روکش چرمی دو رنگ صندلی‌ها، سیستم صوتی مجهز به شش بلندگو و با قابلیت پخش دی. وی. دی.، صفحه نمایش لمسی هفت اینچی، آینه وسط با قابلیت نمایش فاصله عقب تا مانع و نمایش میزان باد لاستیک، سنسور دنده عقب و دوربین عقب، از جمله امکانات آن است.

هایما S7 شاسی بلند ایران خودرو

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو برخورداری از گسترده ترین شبکه فروش وخدمات پس از فروش در خاورمیانه را از موارد مهم در این محصول عنوان کرد و گفت: هایما اس 7 در دو مدل دستی و اتوماتیک با  تجهیزات کامل عرضه می شود .

 

شما چه قیمتی را برای هایما S7 مناسب می دانید؟


39 دیدگاه

  1. فريد | دی 26, 1394 | لینک نظر

    اين خودرو در كلاس csuv هست يعني شاسي بلند كوچك خودرو هاي suv به خودرو هايي به ابعاد لند كروزز و پرادو و پاترول ميگن