آمریکاییاسلایدر

دوج وایپر 2016 رکود 13 پیست را شکست

خط و نشان دوج وایپر ACR  برای رقبای اروپایی

نسل فعلی دوج وایپر با مشکل فروش مواجه شده و حتی در خاک آمریکا کمتر کسی خرید این غول 10 سیلندر 8 لیتری را منطقی می داند،حتی خبرهایی مبنی بر توقف تولید این هیولای آمریکایی به گوش می رسد اما دوج در نسخه سال 2016 آخرین تلاش خود را برای ارتقاء و تبلیغ این مدل به کار بسته و برای محک زدن توانایی های مدل جدید ارتقاء یافته، نسخه نیمه مسابقه ای یا ACR  وایپر 2016 را به پیست های مسابقه فرستاده است.

دوج وایپر-3

نتیجه به لطف پایداری بیشتر حاصل از تولید نیروی دانفورس بیشتر خارق العاده بوده است و دوج وایپر مدل 2016 توانسته رکورد 13 پیست مشهور آمریکا را بالاتر از خودروهایی چون مکلارن P1 و پورشه 918 اسپایدر از آن خود کند.

شاید ثبت این رکورد ها با هدف تبلیغاتی انجام شده باشد اما نکته مهم ماجرا این است که وایپر 645 اسب بخاری با چنین توانایی هایی تنها 122 هزار دلار در نسخه پایه قیمت دارد و می تواند رقبای میلیون دلاری خود را در پیست های مسابقه شکست دهد.برای مثال در پیست مشهور لاگونا سکا، وایپر ACR موفق به ثبت زمان 1.28.26 شده اما زمان های مکلارن P1 و پورشه 918 اسپایدر به ترتیب حدود 1.30 و 1.29 بوده است.

2016 Dodge Viper ACR

کانال خبری دنده 6 بر روی تلگرام

  کانال خبری ، صرفاً بر روی نسخه بروز شده تلگرام کار می کند،می توانید با استفاده از لینک های زیر تلگرام خود را آپدیت کنید.

 لینک آپدیت تلگرام برای اندروید:

‏«Telegram» را در بازار:
http://cafebazaar.ir/app/?id=org.telegram.messenger

برای آی‌او‌اس (آیفون و آیپد):
https://itunes.apple.com/en/app/telegram-messenger/id686449807?mt=8

تلگرام نسخه دسکتاپ (ویندوز):
https://tdesktop.com/win

محتوای مجله دنده 6 با مطالب درج شده در وب سایت متفاوت بوده و برخی اخبار کوتاه و جالب از چهار گوشه صنعت خودروسازی را شامل می شود.

از این که با شما هستیم، خوشحالیم.

 

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا