اخبار

کاهش بیشینه سرعت خودروها در آزادراه «قزوین – کرج»

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: حداکثر سرعت خودروها در آزادراه «قزوین – کرج»، در محدوده استان قزوین، از 120 به 110 کیلومتر بر ساعت کاهش می‌یابد.

به گزارش ایسنا منوچهر حبیبی  اظهار کرد: این تصمیم در جلسه کمیته ایمنی راه‌ها و شورای ترافیک استان به‌صورت موقت و به‌منظور کاهش تصادفات در این محور اخذ شده و به زودی اجرا خواهد شد.

وی افزود: بر اساس دیگر مصوبه شورای ترافیک استان، تا فروردین سال 1395 تردد تریلی‌ها در حدفاصل «قزوین – آبیک» به‌صورت موقت، از جاده قدیم امکانپذیر است.

حبیبی خاطرنشان کرد: هم‌چنین جابجایی محل عوارضی و راه‌اندازی سامانه دوربین‌های کنترل سرعت و آنلاین ویژه ثبت جرائم در آزادراه قزوین – کرج نیز در راستای ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات جاده‌ای پیگیری می‌شود.

معاون استاندار با بیان این‌که راه‌های استان قزوین از محورهای ارتباطی پرتردد کشور محسوب می‌شوند، تصریح کرد: یک سوم سوانح رانندگی استان، در آزادراه قزوین – کرج رخ می‌دهد.

4 دیدگاه

  1. با ز دوباره به جای حل مسئله صورت مسئله رو پاک کردند!! باسرعت 120هم راننده تو این جاده خوابش می بره.
    چرا تعدادپل های هوایی و ایمنی جاده(افزایش باند و آسفالت مناسب ….) در دستور کار قرار نمی دهند هر چی پول در میارن به فکرافزایش دوربین و به روز بودن دوربین میکنند یا پلیس نامحسوس؟؟؟همه مردم را به سرعت 120عادت دادن یک مرتبه سرعت و 110 میکنند معلومه به خاطر چیه. آخه نه تمام ماشین های ایران کروز کنترل داره همه می توانند با خیال راحت رو سرعت دلخواه تنظیم کنند و مدام حواسشون به عقربه سرعت و پلیس و دوربین نباشه.

  2. با سرعت بسیار بالایی داریم به سمت استانداردهای پاکستان و بنگلادش میتازیم. جمعیت بالا امکانات کم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا