تکذیب امکان خرید و فروش امتیاز وام 25 میلیونی

سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ | 1 نظر

تکذیب امکان خرید و فروش امتیاز وام 25 میلیونی

 

امکان تغییر نام و یا واگذاری امتیاز طرح ۲۵ میلیون تومانی وجود ندارد

معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا امکان تغییر نام و یا واگذاری امتیاز طرح ۲۵ میلیون تومانی به اشخاص ثالث را غیر ممکن دانست.

معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا در خصوص امکان تغییر نام و یا واگذاری امتیاز در طرح تسهیلات 25 میلیون تومانی گفت: ثبت نام کنندگان اولیه در طرح تسهیلات 25 میلیونی امکان تغییر نام و یا واگذاری امتیاز خود به اشخاص ثالث را ندارند.

وی افزود: چنانچه ضامن معرفی شده در اعتبار سنجی انجام شده فاقد صلاحیت تشخیص داده شود ثبت نام کنندگان می توانند با معرفی ضامن دیگری نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام نمایند.

معاون بازاریابی و فروش سایپا تاکید کرد: در چند روز گذشته اعلام شده بود که امکان صلح یا واگذاری ثبت نام اولیه در این طرح وجود دارد که بدین وسیله این موضوع بدین شرح اطلاع رسانی می گردد.

وی گفت: فروش تمامی محصولات گروه سایپا در طرح 25 میلیونی به پایان رسیده و مشتریان گرامی در صورت تمایل به خرید محصولات این گروه می توانند از سایر روشهای فروش بهره مند شوند.

 

120 میلیارد تومان خودروسازها روی هوا

خودروسازان ایرانی در حالی این روزها سرمست از فروش 110 هزار دستگاهی محصولات خود (در قالب طرح تسهیلات 25 میلیون تومانی) هستند که به گفته کارشناسان، روزهای سختی در انتظار آنها است.

به گزارش صنعت نویس،سرویس خودرو،اگرچه در فروش تسهیلاتی، خودروسازان موفق شدند پارکینگ های خود را به نوعی خالی کرده و نقدینگی جمع کنند، اما در آینده ممکن است به دلیل وصول نشدن چک های مشتریان، بحرانی بزرگ گریبان آنها را بگیرد.

این بحران، به چک های مشتریان مربوط می شود، چه آنکه ممکن است بخشی از این چک ها به هر دلیلی پاس نشود و با این حساب، این خودروسازان هستند که باید پاسخگوی بانک ها باشند. به گفته کارشناسان، احتمالا پنج شش درصد از چک های مشتریان پاس نخواهد شد و با فرض اینکه مبلغ کل چک هایی که دست مردم است، دو هزار میلیارد تومان باشد، رقمی حدود 120 میلیارد تومان آن ممکن است به سیستم مالی جاده مخصوصی ها برنگردد.

کانال خبری دنده 6 بر روی تلگرام

  کانال خبری ، صرفاً بر روی نسخه بروز شده تلگرام کار می کند،می توانید با استفاده از لینک های زیر تلگرام خود را آپدیت کنید.

 لینک آپدیت تلگرام برای اندروید:

‏«Telegram» را در بازار:
http://cafebazaar.ir/app/?id=org.telegram.messenger

برای آی‌او‌اس (آیفون و آیپد):
https://itunes.apple.com/en/app/telegram-messenger/id686449807?mt=8

تلگرام نسخه دسکتاپ (ویندوز):
https://tdesktop.com/win

محتوای مجله دنده 6 با مطالب درج شده در وب سایت متفاوت بوده و برخی اخبار کوتاه و جالب از چهار گوشه صنعت خودروسازی را شامل می شود.

از این که با شما هستیم، خوشحالیم.

 


1 دیدگاه

  1. علی | آبان 27, 1394 | لینک نظر

    هیچ وقت هیچی درست نمیشه
    دمشون گرم که ماشینا رو فروختن.
    هرکی فکر خودشه البته درستشم اینه جایی زندکی میکنیم که باید اینجوری باشه
    بلکه قیمت بره بالاتر
    کیفیت بیاد پایینتر