اخباراخبار داخلی

6 محصول جدید ایران خودرو در راه بازار

نجم الدین گفت: ایران خودرو در سال حماسه سیاسی و اقتصادی، شش محصول جدید را نیز عرضه می کند و بنا دارد تا پایان امسال 50 هزار دستگاه از تولیدات خود را روانه بازارهای جهانی کند.

جواد نجم الدین افزود: روند فزاینده تولید نشان دهنده موفقیت ایران خودرو در تامین قطعات و داخلی سازی محصولات است.

وی پیش بینی کرد که این روند تا پایان سال با شتاب بیشتری ادامه یابد و یادآور شد: ایران خودرو در سال حماسه سیاسی و اقتصادی، شش محصول جدید را نیز عرضه می کند و بنا دارد تا پایان امسال 50 هزار دستگاه از تولیدات خود را روانه بازارهای جهانی کند

1105

نجم الدین از برنامه‌ریزی برای طراحی یکی از پلتفرم‌های جدید ایران خودرو خبر داد و گفت: با همکاری مرکز تحقیقات و کارشناسان این گروه صنعتی و با استفاده از پلتفرم‌های موجود، در سال جاری یکی از این پلتفرم‌ها با روش باز مهندسی اجرا خواهد شد.

وی برنامه تولید سال 1392 را بالغ بر 550 هزار دستگاه عنوان کرد و گفت: تا پایان تابستان امسال محصولات گروه 206 بطور کامل خودکفا خواهند شد.

او به کارگیری موتورهای کم مصرف و از رده خارج کردن موتورهای پرمصرف، حفظ روند کاهشی مصرف سوخت سبد محصولات، ارتقای محصولات به استاندارد یورو 4 و بالاتر، برنامه ریزی بازدید و تنظیم رایگان در فواصل زمانی مشخص و مشارکت در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده را از جمله برنامه های مهم ایران خودرو در سال جاری دانست و گفت: تندر 90 اتوماتیک، رانای لوکس، دنا، یک خودروی جدید شاسی بلند، وانت تندر 90، وانت نیمه سنگین و سورن با موتور توربوشارژ، امسال از سوی ایران خودرو عرضه می‌شود.
نجم الدین گفت: برنامه راهبردی این گروه صنعتی در سال حماسه سیاسی و اقتصادی بر مبنای عدم استفاده از ارز نفتی، تولید صادرات محور و افزایش خودکفایی در ساخت قطعات ترسیم شده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال ایران خودرو بخش زیادی از نیاز ارزی برنامه های تولید و طرح و توسعه ای خود را از ارز حاصل از صادرات و بدون اتکا به ارز نفتی تامین خواهد کرد.
او تولید روزانه ایران خودرو در تیر ماه امسال را 1200 دستگاه ذکر کرد که با 42 درصد رشد در نیمه مرداد به 1700 دستگاه رسید و در روزهای پایانی ماه به 2000 دستگاه می‌رسد.

منبع: خبرگزاری فارس

1 دیدگاه

  1. اره راست میگه…لابد سمند سال..پارس پارسال…206 پیارسال….رانا استیشن…و محصول کاملا تازه پژو 405 وانت مد نظرش هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا