سرمایه گذاری ماهیندرا هند در پنین فارینا

سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ | 2 نظر

سرمایه گذاری ماهیندرا هند در پنین فارینا

 پس از ماه‌ها مذاکره و گفت‌وگو شرکت ماهیندرا اند ماهیندرا برای خرید یک شرکت ایتالیایی طراحی خودرو به نام پینینفارینا به توافق رسید. هدف از خرید این شرکت ارتقا‌ی طراحی خودروهای ساخت این خودروساز هندی است. به گزارش بلومبرگ، پینینفارینا خالق خودروی فراری اسپایدر 458 است. پیش از این، ماهیندرا یک شرکت خودروسازی کره‌جنوبی به نام سانگ یانگ و واحد موتورسیکلت پژو سیتروئن را خریداری کرده است.

پاریس-فراری-1

به نقل از دنیای اقتصاد : شرکت پینینفارینا هم‌اکنون برای توسعه خودروهای شاسی‌بلند ماهیندرا با این شرکت همکاری می‌کند و خودروی کانسپت برقی هالو را که سال گذشته از آن رونمایی شد، طراحی کرده است. پینینفارینا طی 11 سال گذشته سودآور نبوده است و با بدهی‌های سنگینی رو به‌رو است. ماهیندرا به میزان 150 میلیون یورو (164 میلیون دلار) در این شرکت سرمایه‌گذاری می‌کند که شامل بدهی‌ها و سرمایه جدید می‌شود. ارزش بازاری پینینفارینا 127 میلیون یورو است.

کانال خبری دنده 6 بر روی تلگرام

  کانال خبری ، صرفاً بر روی نسخه بروز شده تلگرام کار می کند،می توانید با استفاده از لینک های زیر تلگرام خود را آپدیت کنید.

 لینک آپدیت تلگرام برای اندروید:

‏«Telegram» را در بازار:
http://cafebazaar.ir/app/?id=org.telegram.messenger

برای آی‌او‌اس (آیفون و آیپد):
https://itunes.apple.com/en/app/telegram-messenger/id686449807?mt=8

تلگرام نسخه دسکتاپ (ویندوز):
https://tdesktop.com/win

محتوای مجله دنده 6 با مطالب درج شده در وب سایت متفاوت بوده و برخی اخبار کوتاه و جالب از چهار گوشه صنعت خودروسازی را شامل می شود.

از این که با شما هستیم، خوشحالیم.

 

 


2 دیدگاه

  1. احسان | دی 14, 1394 | لینک نظر

    راه پیشرفت نه فقط این بلکه بازار آزاد است نه انحصاری! چین، هند و ترکیه با این روش دارند کار میکنند. حالا یکی مثل چین خودروساز در اشل جهانی داره می شه. یکی مثل ترکیه داره برندهای معتبر جهانی رو مونتاژ می کنه ولی در اشل جهانی. مدیران دولتی ما هم دارند حقوق می گیرند که شو بدن ما خودرو به 5 قاره صادر کرده ایم… باید قوبل کنیم ایرانیها از ابتدا هم بازرگانان( شو من های) خوبی بوده اند. نه تولید کننده خوب. تولید با حرافی همخونی نداره. اما بازرگانی اونم به سبک ایرانیش فقط با حرف خریدار بدبخت رو مجاب میکنه و کلاغ رو جای قناری قالب می کنه….
    ما اگه مثل امارات هم در زمینه تجارت آزاد سرمایه گذاری می کردیم هم وضعمون بهتر بود.
    مشکل ما نبود استراتژی واحد است. اون هم به خاطر پول نفت که تمام مولفه های اقتصاد رو تحت تاثیر می ذاره….

  2. رافال M | آذر 24, 1394 | لینک نظر

    بیا چین که ولوو و ام جی رو خرید و هند هم پینین فارینا.
    خوب فهمش سخت نیست که همین مسایل نکته اصلی پیشرفته وگرنه هزار سال هم شما ویتارا مونتاز کن ، نمی دونم 206 و L90 و ماکسیما و قشقایی مونتاژ کن..چراغ عوض کن سپر عوض کن…توربوی چینی ببند …نه آقا جون خودروساز نمی شید شما