امید فولکس واگن برای حل مناقشه زیست محیطی خودروهای دیزلی

دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴

امید فولکس واگن برای حل مناقشه زیست محیطی خودروهای دیزلی

گروه اقتصاد بین‌الملل: روزنامه آلمانی بیلد نوشت مهندسان فولکس‌واگن مبدل کاتالیستی را تولید کرده‌اند که مناسب حدود 430 هزار خودرو در آمریکا است و می‌تواند مشکل آلایندگی آنها را حل کند. به گزارش رویترز، روزنامه بیلد بدون ذکر منابع خبری خود نوشت این مبدل مناسب نسل اول موتورهای دیزلی ایی‌ای 189 است، اما یک منبع آگاه به این موضوع به رویترز اعلام کرد پیشنهادهای فنی که فولکس‌واگن تنظیم کرده است شامل یک سیستم مبدل کاتالیست است که از مواد جدیدی تولید شده است. این در شرایطی است که فولکس‌واگن تلاش می‌کند با مقامات آمریکایی بر سر تعمیر خودروهای مجهز به نرم‌افزار تقلب در میزان انتشار گازهای آلاینده به توافق برسد. آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا باید این تعمیر را تصویب کند و ماتیاس مولر، مدیرعامل فولکس‌واگن امیدوار است در ملاقات خود با مقامات این آژانس آنها را متقاعد کند. این ملاقات قرار است روز چهارشنبه در واشنگتن انجام شود.

کانال خبری دنده 6 بر روی تلگرام

  کانال خبری ، صرفاً بر روی نسخه بروز شده تلگرام کار می کند،می توانید با استفاده از لینک های زیر تلگرام خود را آپدیت کنید.

 لینک آپدیت تلگرام برای اندروید:

‏«Telegram» را در بازار:
http://cafebazaar.ir/app/?id=org.telegram.messenger

برای آی‌او‌اس (آیفون و آیپد):
https://itunes.apple.com/en/app/telegram-messenger/id686449807?mt=8

تلگرام نسخه دسکتاپ (ویندوز):
https://tdesktop.com/win

محتوای مجله دنده 6 با مطالب درج شده در وب سایت متفاوت بوده و برخی اخبار کوتاه و جالب از چهار گوشه صنعت خودروسازی را شامل می شود.

از این که با شما هستیم، خوشحالیم.

 


بدون دیدگاه

  1. با درود
    یک تقلب دیگر از فولکس