راه اندازی شبکه اجتماعی اینترنتی توسط مجریان سابق تاپ گیر

سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | 1 نظر

راه اندازی شبکه اجتماعی اینترنتی توسط مجریان سابق تاپ گیر

فروغ بیداری – مجری های سابق برنامه «تخت گاز» یعنی «جرمی کلارکسون»، «ریچارد هموند» و «جیمز می» که در حال آماده شدن برای راه اندازی شوی تلویزیونی ماشین به سفارش آمازون هستند، به تازگی با یک کارآفرین حوزه تکنولوژی به نام «ارنستو اشمیت» برای ساخت پلتفرم رسانه ای دیجیتالی موسوم به DriveTribe وارد همکاری شده اند. البته باید اضافه کنیم که تهیه کننده Top Gear یعنی «اندی ویلیامز» نیز سرمایه گذار این طرح شده است.

DriveTribe  که قرار است مرکز دیجیتالی گردهمائی دوستداران ماشین از سراسر جهان باشد، ساختاری متفاوت از بقیه شبکه ها داشته و به صورت چندین «قبیله» یا گروه باخصوصیت های مختلف دسته بندی شده است. هر کدام از این قبیله ها تحت کنترل ستاره ها، بلاگرها و گرافیست ها و حتی خودِ سه مجری یاد شده قرار خواهند داشت تا هر کدام به دلخواه خود محتوای موردنظرشان را تولید و با طرفدارانشان به اشتراک بگذارند.

این پایگاه با 20 نیروی کار تمام وقت از پائیز سال جاری راه اندازی شده و فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

هدف از ایجاد این مجموعه اینترنتی این است که تمامی دوستداران خودرو و حواشی آن، بتوانند فارغ از نوع و جنس علاقه مندی خود در این سایت ثبت نام نموده و نه تنها همه اخبار، عکس ها و ویدئوهای حوزه موردعلاقه شان را دنبال کنند، بلکه با دیگر افراد مشابه خود هم آشنا شوند.

کاربران قادر خواهند بود به قبایل این سایت کمک کرده یا قبیله خودشان را راه اندازی کنند. در همین راستا «هموند» اظهار داشته که: «گیمرها در Twitch یا مثلا گردشگران در TripAdvisor اجتماع کرده و با هم در مورد حوزه مورد علاقه شان اطلاعات، عکس و ویدئو رد و بدل می کنند و با هم در ارتباط هستند، اما دوستداران ماشین چنین شبکه آنلاینی ندارد و از این رو DriveTribe قصد تغییر این قاعده را دارد.»

او همچنین گفته که گروه آنها همیشه روی برنامه های دنباله دار تلویزیونی تمرکز داشته، اما راه اندازی DriveTribe در واقع پاسخ مثبت آنها به نیاز مردم برای استفاده از برنامه های کوتاه تر و آنلاین است تا وقتی مثلا منتظر یک فنجان قهوه هستند، بتوانند ویدئوی مورد علاقه خود را در این سایت تماشا کنند.

دیجیاتو


1 دیدگاه

  1. سید سجاد هاشمی نیا | اردیبهشت 8, 1395 | لینک نظر

    به نظر من فقط این سه نفر زندگی می کنن بهترین شغل دنیا رو دارن