اخباراخبار داخلی

جدیدترین شرایط فروش DS5 و DS6

شرایط ویژه فروش نقدی و اعتباری جدید محصولات دی اس در ایران اعلام شد .

شرکت آتی موتور ،شرایط ویژه فروش نقدی و اعتباری جدید محصولات دی اس در ایران اعلام کرد . در این طرح خودروهای DS5 و DS6 بصورت نقد و اقساط در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت .

شرایط فروش دی اس-1

نخستین محصولی که DS فعالیتش را با آن در ایران آغاز کرده است مدل DS5 است که در کلاس هاچ بک های Premium قرار می گیرد و با طراحی خاص ، سیستم تعلیق اختصاصی DS ، چرم و دوخت دستی و ده ها امکانات قابل توجه دیگر به بازار کشورمان عرضه شده است . این خودرو از پیشرانه ۱٫۶ لیتری توربو که با همکاری BMW طراحی شده به بازار ایران قدم گذاشته است.

دومین خودرو کراس اوور شهری و کوچک برند DS با نام DS6 است که از پیشرانه ۱٫۶ لیتری توربو بهره می برد و به گفته مدیر مارکتینگ و فروش “آتی موتور” نماینده DS در ایران با قیمت بسیار رقابتی در مقایسه با خودروهای هم کلاس نظیر ب ام و X1 و ائودی Q3 روانه بازار ایران شده است.

11 دیدگاه

  1. یعنی واقعا ما مردمی داریم که با این قیمت ها میرن این خودرو هارو از این برند ضعیف میخرن ؟؟!! برندی که نه در کشور خودش نه اروپا نه اروپایی شرقی نه حتی ترکیه نتونسته موفق باشه

    1. شما از کجا میگی موفق نبوده؟ این ماشین جدیدترین برند دنیای خودروست و طبیعی که تو رنکینگ ها و آمار ها نباشه. ماشین مقامات رسمی فرانسه DS5 و تمام DS های وارد شده به ایران قبل عید فروخته شدند

  2. قیمت این خودرو دقیقا چند هست و یه سوال چرا اصلا در رنکینگ ها و رده بندی ها اصلا اسمی ازش نیست حتی در انتهای جداول من نمیدونم اینهمه برند چرا رنو؟بجاش میتونستند اشکودا و یا پژو 308 و حتی فورد وارد کنند

    1. دلیلش اینکه آمار DS با آمار سیتروئن مننتشر میشه نه به صورت مستقل و حتی هنوز تو بعضی سایتای معتبر مثل netcarshow عکس مدلای DS رو تو قسمت سیتروئن میزنه نه به صورت جداگونه.

    2. آقای سانمارتین برند DS بعنوان برند لوکس سیتروئن بصورت مستقل از 2سال پیش معرفی شده و معمولا برندهای لوکس در برخی از رنکینگها شرکت داده نمیشن مثل تعداد تولید و.. ولی در سالهای گذشته بیشتر هاچبکهای اسپرت سیتروئن DS بودند که اتفاقا از طرف بعضی سایتها مثل دنده5 انگلیس بعنوان برترین هاچبک دنیا هم معرفی شد .هاچبکهای دی اس بعنوان نماینده سیتروئن در مسابقات رالی جهانی همیشه حضور داشتن و تا اونجائی که من به یاد دارم سیتروئن از نظر تعداد برد رالی جهانی یا اول هست و یا دوم و رقبای سرسختش هم فولکس واگن و فورد هستند.
      سایت CARBUYERS هم اخیرا 10 هاچبک برتر سال 2016 را معرفی کرده که DS3 با برند دی اس یکی از این 10 هاچبک برتر سال 2016 هست.البته از این 10 تا 3تا فرانسوی(پژو 208 و دی اس 3 و رنو کلیو) 2تا ژاپنی (مزدا2 و سوزوکی )یکی انگلیسی(مینی) و یکی آلمانی(فولکس پولو) و یکی آلمانی انگلیسی(واکسهال اپل)و یکی آمریکائی(فورد فیستا) و یکی هم برند اشکودا چک است.
      در مورد اینکه هم شما و هم افراد دیگری مطرح میکنند چرا این برند ؟به نظر من سئوال بجائی نیست چرا که این برند برند ارزان سازی نیست که افراد مجبور باشند بخرند مثلا شما در مورد ال90 که توسط خودروسازهای انحصاری ایران یعنی ایران خودرو و سایپا بعنوان خودرو ارزان برای اقشار کم درآمد انتخاب شد میتونستی سئوال مطرح کنید چرا این و چرا ماشین ارزان قیمتی از برند اشکودا و یا فولکس و یا هر برند دلخواه ما انتخاب نکردید؟ ولی در مورد یک ماشین 207 و 219 میلیونی این سئوال جائی ندارد چرا که ماشینهای در این رده قیمتی با برندهای دیگر مثل هوندا , تویوتا ,هیوندا ,کیا وقیمتهای بالاتر مثل لکسوس و ب ام و , مرسدس ,ولوو در بازار وجود دارند برندهای آمریکائی هم که به مشکل برخوردن.بنابراین واردات این برند به سیاستهای شرکت آتی موتور مربوطه که مسلما حساب و کتاب خودش را کرده و اقدام به واردات این برند کردن.

  3. درباره کیفیت سیتروئن شک نکنید.نگاه کنید به سیستم تعلیق زانتیا 26 سال قبل .چقدر عالیه .سیتروئن خودروهای خیلی خوبی میسازه در بالاترین کلاس کیفی جهانی .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا