اخباراخبار داخلی

آخرین قیمت ها در بازار خودرو بهار 95

برخی فروشندگان خودرو پیش‌بینی می‌کنند رکود در بازار خودرو در نیمه ابتدایی امسال ادامه داشته باشد و شاید در نیمه دوم سال، بازار تکانی بخورد.

به نقل از خبر آنلاین ،در حالی بهار ۹۵ به نیمه‌های خود رسیده و تصور می‌شد رونق کم‌کم به معاملات رسمی در بازار خودرو باز گردد، اما همچنان بازار، چهره رکود و زمستانی به خود دارد.

شرایط رکودی در بازار خودرو به‌گونه‌ای است که انگار همه چیز دست به دست هم داده که رونق به معاملات خودرو باز نگردد و البته کاهش نقدینگی و پول در اختیار مردم، بی‌تاثیر در این موضوع نبوده است.

برخی فروشندگان خودرو پیش‌بینی می‌کنند این شرایط در بازار خودرو در نیمه ابتدایی امسال ادامه داشته باشد و شاید در نیمه دوم سال، بازار تکانی بخورد.

در این حال و هوا، در حال حاضر پژو۲۰۶ صندق‌دار (V8) در بازار با قیمت ۳۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ۵ با دو ایربگ با قیمت ۳۷ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ بنزینی با قیمت ۲۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و پژو پارس بنزینی دو ایربگ با قیمت ۳۵ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

از سوی دیگر، سمند SE دو ایربگ ۲۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، رانا LX 33 میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و تندر۹۰ E2 49 میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. همچنین پراید SE131 حدود ۲۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، پراید SE141 حدود ۱۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، تیبا SX2 حدود ۲۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا