جشنواره ویژه فروش میتسوبیشی اوت لندر

سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | 1 نظر

جشنواره ویژه فروش میتسوبیشی اوت لندر

قیمت و شرایط فروش استثنایی اوتلندر 2016میتسوبیشی اوتلندر شاسی بلند سایز متوسط و لوكس ترين محصول فعلی میتسوبیشی در بازار ایران در مدل 2016 خود یک فیس لیفت استثنايي را تجربه کرده است.

نمای جلوی خودرو نسبت به مدل 2014 و 2015 کاملا متحول شده و ظاهری تیز ، خشن و تهاجمی به خود گرفته است . در نمای جانبی رینگ های 18 اینچی جدید برس خورده به همراه افزایش چند میلی متری ارتفاع باعث شده است تا خودرو ظاهری پویاتر و داینامیک تر پیداکند.

میتسوبیشی اوت لندر-3
همچنین نمای عقب خودرو نیز کاملا تغییر یافته ، چراغ های بزرگ عقب با تکنولوژی LED سه بعدی جذابیت زیادی به خودرو بخصوص در شب داده است . به همراه اینها طرح کاملا جدید سپر جلو وعقب را نیز اضافه کنید . مجموعه این تغییرات باعث شده تا اوتلندر 2016 ظاهری خشن ، برنده و دینامیک پیدا کند . همچنین استفاده از نسل سوم گیربکس های CVT باعث شده است تا اوتلندر 2016 شتاب بیشتر ، مصرف سوخت کمتر و حرکت روانتر را تجربه کند.

میتسوبیشی اوت لندر-9
آرین موتور، نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن ،این خودرو را با قیمت 206 میلیون تومان به بازار عرضه می کند . همچنین امکان خرید اقساطی اوتلندر 2016 فراهم شده است .در روش خرید اقساطی مبلغ 108 میلیون تومان طی دو فقره چک 54 میلیون تومانی پیش پرداخت می شود و مابقی مبلغ خودرو طی اقساط 12 ماهه بدون بهره باید پرداخت شود . همچنین در صورت خرید نقدی مشتریان می توانند از تخفیف خرید نقدی این خودرو بهره مند شوند . موعد تحویل در هر دو روش خرید نقدی یا اقساط 60 روز کاری است و به خریداران سود مشارکت تعلق می گیرد .
علاقه مندان مي توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر به وب سايت شركت آرين موتور به آدرس arian-motor.com مراجعه نمايند.


1 دیدگاه

  1. فرهاد | اردیبهشت 25, 1395 | لینک نظر

    قیمت جهانی 23000 هزار دلاره با دلار 3500 تومن میشه 80 میلیون اینجا در میاد 205 میلیون! چرا؟؟ چند برابر ؟ به چه قیمتی ایرانخودرو و سایپا باید کار کنن؟!