ایرتویا، برترین در رضایت مندی مشتریان از خدمات پس از فروش

شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۵ | 2 نظر

ایرتویا، برترین در رضایت مندی مشتریان از خدمات پس از فروش

با تحقیقات و بررسی هایی که به تازگی توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در ارتباط با سنجش رضایت مشتریان از ارائه خدمات پس از فروش شرکت های عرضه کننده خودرو های سواری در سه ماهه چهارم سال ۱۳۹۴ صورت گرفته است، شرکت ایرتویا نماینده انحصاری تویوتا در ایران با کسب بالاترین امتیاز در میان سایر شرکت های عرضه کننده خودرو شامل وارد کنندگان و تولید کنندگان خودرو، عنوان برترین شرکت در رضایت مندی مشتریان از خدمات پس از فروش را به خود اختصاص داد.
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در سال 1368 با هدف ارائه خدمات فنی، مهندسی، مشاوره ای و تحقیقاتی جهت ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تدوین استانداردهای مورد نیاز صنایع و نظارت بر حسن اجرای پروژه ها و حسن ارائه خدمات تاسیس شد و این شرکت تحقیقات خود را از جهت بازرسی و نظارت بر اجرای استانداردها به منظور ارتقاء کیفیت در دوره های مشخصی انجام می دهد.

پیش از این ایرتویا در دوره های متعددی موفق به کسب چندین عنوان برتری شده است و این شرکت در نظر دارد با پیگیری های مستمر و ارتقای مستمر سطح کیفی خدمات رسانی به مشتریان، همواره جایگاه نخست خود را در بین تمامی عرضه کنندگان حفظ نماید.


2 دیدگاه

  1. سپنتا | تیر 14, 1395 | لینک نظر

    شرکت ایر تویوتا . نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران؟؟؟؟؟؟؟؟؟اقا .شرکت تویوتا روحش خبر نداره این آقازاده ها دزد تو ایران نمایندگیشونو دارن و ماشینا رو 3 برابر میفروشن . برای طنز بیشتر بلند بخوانیم ،”ایر تویوتا نمایندگی برتر و ارزان در بین 5قاره”

  2. محمد رضا | تیر 13, 1395 | لینک نظر

    خوب خندیدم.تا چند ماه پیش میخواستن مجوز ایرتویا رو به خاطر عدم ارائه خدمات پس از فروش لغو کنند حالا شده برترین در رضایت مندی از مشتریان.به قول یکی از دوستان که RAV4 وارداتی از بوشهر خریده بود میگفت با افتخار میگم فول عمان و گور بابای هر چی ایرتویا و آسان موتور و بقیشونه