قیمت خودرو مورد تایید سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان نیست

یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲

قیمت خودرو مورد تایید سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان نیست

سید جواد تقوی در گفت‌وگو با تسنیم، ضمن بیان این مطلب که قیمت‌های مورد تایید سازمان حمایت به صورت یک قاعده کلی در تمام گروه‌های کالایی در سایت 124 درج می‌شود، اظهار داشت: قیمت خودرو مورد تایید سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان نیست.

وی ضمن بیان این مطلب که تمام قیمت‌های مورد تایید سازمان حمایت در گروه‌های کالایی در سایت 124 درج می‌شود افزود: در حال حاضر شورای رقابت مرجع رسمی تعیین دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو است که در همین راستا قیمت‌ها را در سایت خود درج نموده است.

این مقام مسئول در سازمان حمایت ضمن بیان این مطلب که تاکنون دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو به سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان به صورت رسمی ابلاغ نشده است تصریح کرد: اگر آقایان خود در مورد خودرو تصمیم‌گیری می‌کنند باید اطلاع‌رسانی را نیز در رابطه با قیمت‌ها آنها انجام دهند.

به اعتقاد تقوی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان متولی تعیین قیمت گروه‌های کالایی بوده و با نگاه عمومی ضمن تاکید بر حقوق مصرف‌کنندگان در تمام ابعاد مسئولت قیمت‌گذاری‌ها را انجام می‌دهد.

تقوی اضافه کرد: در همین راستا سازمان حمایت از مصرف‌کننده قیمت‌هایی را که خود مرجع کار کارشناسی آنها باشد مورد تایید و قیمت‌های آن را از طریق سایت 124 اعلام می‌نماید.

رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان با اشاره به اینکه تمام قیمت‌های سایت 124 مورد تایید سازمان حمایت است اظهار داشت: اگر در حوزه خودرو هنوز بلاتکلیفی در قیمت‌ها وجود داشته و سایت 124 قیمتی را درج نموده است به این دلیل است که هنوز قیمت‌ها مورد تایید سازمان حمایت قرار نگرفته است.


بدون دیدگاه