انتشار تصویر رندر شده از مدل استیشن مرسدس E-Class

دوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵

انتشار تصویر رندر شده از مدل استیشن مرسدس E-Class

دنده6 – اخیرا نقشه راه سال 2017 شرکت مرسدس بنز آشکار شد که خبر از در راه بودن مدل استیشن مرسدس E-Class می داد. حال به تازگی یکی از کاربران سایت Motor1 تصویری رندر شده از این خودرو منتشر کرده که به خوبی می توان تصوری درباره مدل مورد اشاره در ذهن داشت.

این مدل رقیبی برای آئودی A6 allroad خواهد بود و سال آینده از راه خواهد رسید. در نمایشگاه پاریس اکتبر سال جاری مرسدس محصولات استیشنی معرفی خواهد کرد که یکی از آنها همین خودروست. خودرو مدلی گران تر از A6 allroad بوده و یک محصول پریمیومی به شمار خواهد رفت.

به گفته Michael Kelz مهندس ارشد کمپانی مرسدس، خودرو از سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس 4MATIC برخوردار بوده که در کنار سیستم تعلیق قابل تنظیم قرار می گیرد. او افزود که مدل استیشن همچون یک شاسی بلند نبوده و ساختاری فراتر از انتظار طرفداران دارد.

mercedes-e-class-all-terrain-speculative-render1

 

در  ایالات متحده تقاضا برای شاسی بلند و کراس اوور بسیارست اما خودروهای استیشنی تقاضای بسیار در این منطقه محسوب نمی شوند. در این بین خودروساز آلمانی تمایلی به فروش خودرو در این منطقه نداشته زیرا معتقدست که فروش بالایی به دنبال نخواهد داشت. در این بین آئودی به عنوان یک اتومبیل ساز آلمانی دیگر چنین نظری نداشته A6 allroad و یا حتی A4 allroad را راهی بازار ایالات متحده کرده است. 

با این حال جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون مرسدس E-Class استیشن باید همچنان به انتظار نشست.


بدون دیدگاه