اخباراخبار خارجیفناوری و تکنولوژی

هیدروژنی هیوندای با رنج 600 کیلومتر- سال 2018

دنده6 – برنامه های هیوندای برای تولید خودروهای هیدروژنی، فراتر از پیل سوختی توسان دیگر بر کسی پوشیده نیست.

 

02-hyundai-intrado-concept-geneva-1

مدیر توسعه خودروهای سازگار با محیط زیست گروه هیوندای به اتوموتیو نیوز گفته که موتورهای محرکه هیدروژنی نسل آینده متعلق به مدل کاملا جدیدی خواهد بود. چیزی مابین CUV و SUV. به هر حال بخش اتومبیل جدید خیالی که عبارتی برای تعریفش وجود دارد،  مانند MUB به معنی خودرو سودمند میان وزن، چیزی است که پیشنهاد هیدروژنی جدید خواهد بود.

 

03-hyundai-intrado-concept-geneva-1

زیر کاپوت خودرو جایی است که خودرو جدید از پیل سوختی استفاده می کند و پلاتینیوم زیادی نیاز نداشته و باتری بزرگتر و موتور کوچکتر دارد. شنیده شده  که خودرو جدید SUV/CUV در سال 2020معرفی خواهد شد. اما مدیر هیوندای عنوان کرده که المپیک زمستانی 2018 در کره جنوبی رویداد بزرگیست و آن همیشه فرصت خوبی برای جلب توجه عموم است.

 

07-hyundai-intrado-concept-geneva-1

با توجه به مفهوم اینترادو، هیوندای عنوان نموده  این مفهوم  خیلی بیشتر از طراحی ظاهری است. بنا بر شنیده ها هیوندای باور دارد که SUV/CUV مورد نظر بهترین گزینه برای مشتریانی می باشد که قصد خرید خودرو پیل سوختی دارند.اوایل امسال رییس تحقیقات پیل سوختی کمپانی هیوندای گفت: همه مشتریان عنوان کرده اند که برد خودرو با فضای صندوق عقب اولویتهای اول آنها می باشند. مفهوم اینترادو قرار بود که بردی حدود 600 کیلومتر داشته باشد. به نظر می رسد که هیوندای آماده است تا رویا را به واقعیت تبدیل کند.

3 دیدگاه

  1. افرین به هیوندای و کره ای ها من خودم طرفدار خودروهای ژاپنی هستم اما اعتقاد دارم کره ای ها باعث شدند تا ژاپنی از حداکثر پتانسیل خود استفاده کنند تا به کره ای ها اجازه نزدیک شدن به خود را ندهند و این رقابت ادامه دارد و باعث پیشرفت صنعت خودرو سازی میشود

  2. اینترادو هیوندا به طراحی پیتر شرایر سر طراح ارشد آئودی و جناب جی جی سر طراح ارشد لامبورکینی که در کارنامه خود کیا استینگر برنده جایزه طراحی نمایشگاه دیترویت 2017 و پاریس هم داره میتونم بگم اگه این کانسپت به واقعیت تبدیل بشه میتونه نقطعه عطفی برای کیا هیوندا باشه
    خودروی زیبا با طراحی سیال و آور هنگ کوتاه پیل سوختی هیدروژنی جدیدترین تکنولوژی قرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا