پورشه ۹۱۱ با موتور V6 هیوندای

شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵

پورشه ۹۱۱ با موتور V6 هیوندای

دوستداران پورشه نخوانند!

دنده 6 : بیسیموتو تیونر معروف آمریکایی مشغول کار بر روی یک پورشه ۹۱۱ با موتور V6 هیوندای است.

اگر چه این مورد تا حدودی یادآور پروژه عجیبی است که Ryan Tuerck  (راننده حرفه ای دریفت آمریکایی) اوایل امسال انجام داد که در آن موتور V8 فراری را در یک تویوتا GT86 جاساز کرده بود، این کار جدید بیسیموتو کمی متفاوت است.

بیسیموتو سابقه ساخت خودروهای عجیب و غریبی را دارد و معمولا خودرو های این تیونر آمریکایی چیزی در حد بوگاتی ویرون هستند.

در واقع این تیونر آمریکایی تا به حال خودرو های ۱۰۰۰ اسب بخاری زیادی ساخته است از جمله یک پورشه ۹۱۱ مدل ۱۹۷۶، یک هیوندای جنسیس کوپه مدل ۲۰۱۳ و همچنین تعدادی هیوندای دیگر با قدرت های نجومی.

حال در این پروژه جدید که روی یک پورشه ۹۱۱ مدل ۱۹۷۷ اجرا شده، به نظر میرسد که بیسیموتو قصد دارد از تجربه ای که در دو برند پورشه و هیوندای دارد در یک خودرو استفاده کند.

بیسیموتو امروز این عکس را منتشر کرد که در آن قسمت عقب پورشه ۹۱۱ را نشان می‌دهد که موتور آن پیاده شده و اعلام کرد که قصد دارد موتور V6 هیوندای را روی این پورشه نصب کند.

بیسیموتو هیچ اشاره ای به مشخصات فنی موتور هیوندای نکرده، اما برچسب “هیوندای آمریکا”، برخی کامنت ها در اینستاگرام و جستجو های دقیقی که ما در تصاویر گوگل کردیم، نشان می‌دهد که به احتمال قریب به یقین این موتور از سری موتور های ۶ سیلندر V شکل هیوندای با نام لامبدا است.

ظاهرا این موتور به طور عرضی روی یکی از خودرو های هیوندای نصب شده بوده که جاسازی آن در پورشه ۹۱۱ را آسان تر میکند.

این پروژه برای نمایشگاه خودروی SEMA که ماه نوامبر در لاس وگاس برگزار میشود، آماده خواهد شد و ما مشتاق هستیم این ترکیب آلمانی کره ای را از نزدیک ببینم، اما قطعاً علاقه مندان به پورشه زیاد از این موضوع خوشحال نیستند.

منبع: اتوبلاگ


بدون دیدگاه