فروش تله شاپینگی چری تیگو در روسیه

دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ | 2 نظر

فروش تله شاپینگی چری تیگو در روسیه

 

دنده 6 :در حالی که شرکت تسلا سعی می کند تا اثبات شود نیازی به نمایندگی فروش فیزیکی نیست، یک شرکت چینی در روسیه از راه دور محصولات خود را به صورت سفارشی به فروش می رساند.

آیا شما تاکنون به این شکل خودرو خریداری کردید؟ به گزارش منابع مختلف روسی، اگرچه این خرید غیابی است اما تخفیف 1400 یورویی شامل خریدار می شود.

در این خرید چری تیگو 5 قیمتی 12.600 یورویی داشته که پس از تخفیف قیمت آن به 11.200 یورو کاهش یافت. این خودرو نسبت به محصولاتی چون رنو و برخی دیگر به صورت محلی گران تر است. البته گفته می شود این خودرو یک اتومبیل پریمیومی محسوب شده و قیمت بالایش بی دلیل نیست.

 

chery-russia-begins-selling-cars-rough-teleshopping_3

در مدل استاندارد خریداران اتومبیلی با موتور 2.0 لیتری 138 اسب بخاری دریافت می کنند که قادرست 0 تا 100 را طی 13 ثانیه سپری کند و به سرعت 170 کیلومتر برساعتی دست یابد.

از ویژگی های این کراس اوور چینی باید به دو کیسه هوا در جلو، سه نقطه کمربند ایمنی در عقب، ترمز ABS، ترمز دیسکی، ورود بدون کلید، رینگ های آلیاژی و برف پاک کن شیشه عقب اشاره داشت. چری در تیم توسعه خود از مهندسان کمپانی های اسپرت سازی چون لوتوس بهره گرفته و به نظر می رسند کمپانی قابل قبولی باشد.

در تبلیغ تلشاپینگی چری می توان چند متخصص را مشاهده کرد که به صحبت درباه ویژگی های خودرو پرداخته و سعی می کنند بینندگان را متقاعد به خرید این خودرو کنند.


2 دیدگاه

  1. ننن | مرداد 25, 1395 | لینک نظر

    بیچاره اون دخترهایی که با تور این پسر به اغوش مرگ رفتند ….افسوس

    • در پاسخ به: ننن

      محسن | مرداد 26, 1395 | لینک نظر

      فکر کنم اشتباهی نظر دادید. فروش تیگو ۵ چه ربطی به چیزی که شما گفتید داره؟