تجهیز کادیلاک به صفحه نمایش خمیده OLED

شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ | 1 نظر

تجهیز کادیلاک به صفحه نمایش خمیده OLED

دنده 6 : شرکت کادیلاک از زیرمجموعه های کمپانی جنرال موتورز بوده که در زمینه تولید اتومبیل لوکس حرف های بسیاری برای گفتن دارد. کمپانی که در چند سال گذشته برای بهبود اتومبیل های خود سرمایه گذاری های بزرگی کرده تا دیگر رقبا را کنار زند.

این شرکت قصد داشته هفته آینده در جشنواره Monterey Car Week اتومبیل مفهومی را معرفی کند و به تازگی تصویری از فضای داخل آن منتشر کرده است. در تصویر سه صفحه نمایش خمیده OLED به چشم می خورد که اطلاعات اتومبیل را نمایش می دهند. در دو طرف صفحه نمایش میانی نمایشگرهای OLED خمیده ای به کار گرفته شده که یکی از آنها نقشه را نشان داده ها و دیگری اطلاعات گوشی هوشمند.

کادیلاک این صفحه نمایش را با همکاری LG Electronics تولید می کند و در اتومبیل های آینده نیز به کار گرفته می شود. کمپانی آمریکایی تلاش بسیاری کرده تا جدیدترین فناوریها را به اتومبیل های خود بیافزاید. در حال حاضرکادیلاک از سیستم سرگرمی Vue در کابین بهره می گیرد که در آینده انتظار می رود شاهد فناوریهای بیشتر و بهتری باشیم.


1 دیدگاه

  1. sunmartin | مرداد 30, 1395 | لینک نظر

    کادیللک ats یکی از قویترین لوکسترین خودروهای موجود هست حالا با استفاده از فتاوری oled شرکت کره ای الجی شاهد تریم زیباتر و مجلل تری استفاده کنندگان خوش شانس اینخودرو در آمریکا هستند و ماهنوز در مورد لیفان 820 و یا پژو 208 با موتور 206 بحث میکنیم