هیوندای رقیب فوکوس RS را دو دیفرانسیل می سازد

چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ | 3 نظر

هیوندای رقیب فوکوس RS را دو دیفرانسیل می سازد

دنده 6 :هیوندای در مورد کارایی برند N که انتظار می رود مدل اولیه آن در سال 2017 به بازار عرضه شود جدی است. این خودرو به عنوان هیوندای i30 N شناخته می شود و با خودروهایی مانند فولکس واگن GTI و فورد فوکوس ST رقابت خواهد کرد. گزارشی از اتوکار اضافه می کند که برند N جاه طلبی بیشتری نسبت به خودروهای گلف R و فوکوس RS دارد.یکی از این جاه طلبیها، تولید خودروی دو دیفرانسیله مدل N می باشد.

رییس قسمت مدل  N هیوندای، آلبرت بیرمان در صحبت با اتوکار می گوید که به خودروی فورد فوکوس RS و سیستک تارک – وکتورینگ اکسل عقب آن علاقمند است.

 

hyundai-n-2025-vision-gran-turismo-frankfurt-2015-21

بیرمان اضافه می کند که ما آن را بررسی کرده ایم و در آینده هم آن را خواهیم ساخت. البته این بستگی به این دارد که ما چطور پیشرفت خواهیم کرد.

بیرمان باور دارد که کارایی بالای خودروی عرضه شده به بازار  در طول زمان مشخص خواهد شده زیرا که جهان تازه با خودروی برند N آشنا شده است. اولین مدل با موتور توبو شارژ 2.0 لیتر I-4 طراحی شده است که تنها در نوع دیفرانسیل جلو به بازار عرضه خواهد شد.

بیرمان ادامه می دهد که اگر ما حالا با خودرویی با بالاترین کارایی وارد بازار شویم، ممکن است  برای مشتریان و فروشندگان کمی زود باشد. اما من می توانم آینده ای را ببینم که ما خودرویی با پرفورمانس بسیار بالا در سی سگمنت تولید می کنیم.

بنا به گزارش اتوکار موتور i30 مدل N حداقل قدرت 255 اسب بخار را خواهد داشت، اما قابلیت تولید نیروی بیشتر را هم خواهد داشت. در هیوندای N، ما می توانستیم به خروجی 345 اسب بخار دست بابیم برای رقابت با 350 اسب بخار وگشتاور 350 lb-ft خودروی فورد RS با موتور توربو شارژ 2.3 لیتری l-4 . اما تولید خودروی بهتر با کارایی بالاتر بستگی به درخواست مشتری دارد.

بیرمان اظهار می دارد که در حال حاضر برای مدل پایه، ما طرحی برای تولید خودروی دودیفرانسیل نداریم. اما شما هیوندای را می شناسید، اگر ما فکر کنیم که چیزی برای مشتری ما مناسب است، آنرا قطعا انجام خواهیم داد. ما می توانستیم خودرویی با کارایی بسیار بالا خلق کنیم، اما در آغاز ما نیاز داریم که علاقمندان و خواستاران آن را افزایش دهیم. سپس می توانیم بالاتر و بالاتر برویم. فقط سطح کارایی اهمیت دارد. اگر خیلی بالا برود، روشن است که شما مجبور به تولید مدل دو دیفرانسیل خواهید شد.

پیش بینی می شود که هیوندای مدل i30 N در سال 2017 به بازار عرضه خواهد شد. بنابراین اگر به بازار عرضه شود باید منتظر نوع داغتر مدل N نیز باشیم.


3 دیدگاه

  1. sunmartin | شهریور 12, 1395 | لینک نظر

    واقعا؟ اقا لطفا مثبت و منفی ها را باز کنید مثل اینکه این کاربر :said”دچار عقده منفی دهی شده بنده خدا واقعا ما با چه افرادی در این جامعه طرف هستیم بجای بحث و گفتگو فقط به جو سازی و منفی گرایی تمایل دارن دلیل عقب ماندگی کشور جوانان همون کشور هستند تا مادامیکه جنین تفکرات سطحی و ناشی از تصورات نا آگاهانه و غرض ورزی تنگ نظری وجود داره مشخصا به جایی نخواهیم رسید

  2. said | شهریور 12, 1395 | لینک نظر

    اقا سپهرعزیز سایت مشکل داره.دوستان میخوان به سانمارتین منفی بدن امکانش نیست.لطفارسیدگی بفرمایید.ممنون

  3. sunmartin | شهریور 10, 1395 | لینک نظر

    اگه در محصولات کیا هیوندا خودروهایی با پرفورمانس بالا تولید شود مثل سری nهیوندای و کیا gti محصولات این دو کمپانی تکمیل تر میشود اخیرا کیا مشغول تست خودروی جدید خود در اروپا و در پیست های اروپایی با موتور قوی 400 اسب بخاری است که درصورت موفق بودن آزمایش ها وارد چرخه تولید میشوند