حواشی رنو ساندرو استیپ وی در آستانه رونمایی در ایران

دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ | 3 نظر

حواشی رنو ساندرو استیپ وی در آستانه رونمایی در ایران

در شرایطی که قرار است فردا از مدل جدید رنو ساندرو در پارس‌خودرو رونمایی شود، معاون سازمان ملی استاندارد عنوان کرده این محصول هنوز مجوز استاندارد را اخذ نکرده است. این در حالی است که معاون مهندسی پارس‌خودرو در گفت‌وگو با «دنیای‌اقتصاد» تاکید می‌کند ساندروی جدید، استانداردهای لازم را برای آغاز تولید انبوه دارد.

دیروز وحید مرندی‌مقدم، معاون سازمان ملی استاندارد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس عنوان کرده بود که «پارس‌خودرو مدارکی برای دریافت مجوز تولید رنو ساندروی شاسی‌بلند (استپ وی) به سازمان استاندارد ارائه نکرده و تاکنون تاییدیه‌ای برای این محصول صادر نشده است.» به گفته وی، «پارس‌خودرو باید مدارک مربوط به ساندرو شاسی‌بلند را به سازمان استاندارد ارائه کند تا مورد بررسی قرار گیرد.» اظهارات وی در شرایطی است که معاون مهندسی پارس‌خودرو تاکید می‌کند مجوزها و تاییدیه‌های لازم برای آغاز تولید انبوه ساندروی شاسی‌بلند، از مراجع مربوطه اخذ شده است. به گفته شهریار طهماسبی، ساندرو جدید، مجوزهاي لازم را از سازمان ملي استاندارد و وزارت صنعت، معدن و تجارت کسب کرده است. هرچه هست، آن‌طور که پارس‌خودرویی‌ها خبر داده‌اند، فردا در محل این شرکت از ساندروی جدید رونمایی خواهد شد تا جدیدترین محصول رنو راهی بازار کشور شود.

 

renault-sandero-stepway-071

 

ساندرو به نوعی مدل هاچ بک تندر-90 به‌شمار می‌رود که سال گذشته راهی خط تولید پارس‌خودرو شد. این محصول قرار بود سال‌ها قبل روانه بازار کشور شود، اما بنا به دلایلی این اتفاق رخ نداد و در نتیجه محصولی که باید با قیمتی بین 10 تا 12 میلیون تومان در اختیار مشتریان ایرانی قرار می‌گرفت، با چند برابر قیمت پیش‌بینی شده به دست آنها رسید. حالا باید منتظر ماند و دید پارس‌خودرویی‌ها مدل جدید ساندرو را با چه قیمتی روانه بازار خواهند کرد/فارس


3 دیدگاه

  1. sunmartin | شهریور 15, 1395 | لینک نظر

    از امکانات خودرو صحبتی به میان آورده نشده اما من کلیپی در یوتیوب مشاهده کردم که مدل 2015 این خودرو بود بنام استپ وی ساندرو در روسیه که امکانات خوب طراحی زیبا و کاملا اسپرت بود اگر با امکانات خوب و مدل 2015 مونتاژ شود خریداران زیادی خواهد داشت

  2. یوسف | شهریور 15, 1395 | لینک نظر

    واقعا جای تاسف برای ما مردم ایران داره که باید با هزینه های گزاف خودروهای بی کیفیت رو دریافت کنیم واز اون بدتر اقایانی هستند که با این تولیدات به ثروتهای کزایی دست پیدا میکن.

  3. مجید | شهریور 15, 1395 | لینک نظر

    اینا یه چراغ عوض میکنند چندملیون میکشند روقیمت ماشین ، وای به حال روزی که اسم شاسی بلند بزارن رو ماشین !