اخباراخبار خارجی

همکاری جک و فولکس واگن در طراحی خودروی برقی

دنده6: در میان انبوهی از مشکلات که کمپانی فولکس واگن را به ستوه آورده، این کمپانی بدنبال پیدا کردن راهی  برای معامله با شرکای جدید برای گسترش و حرکت رو به جلو است. به عنوان نمونه از این فعالیتها می شود از امضای تفاهم نامه با شرکت چینی جک نام برد. این تفاهم نامه در مورد همکاری مشترک دو کمپانی برای تولید خودروهای برقی ویژه بازار چین است.

جزییات همکاری مشترک از قبیل اندازه و مدل کسب و کار هنوز روشن نیست زیرا قرارداد رسمی هنوز امضا نشده است. بنا بر اظهار اتوموتیو نیوز یوروپ، موافقت نامه رسمی تا 5 ماه آینده امضا نخواهد شد.

 

volkswagen-and-jac-s-2_800x0w

خودروساز آلمانی در کنفرانس خبری عنوان کرد که دو طرف قصد دارند تا وارد مذاکره شوند. مذاکره در مورد مسیرهمکاری در مواردی مانند تحقیق، توسعه، تولید، فروش و خدمات متحرک بدون آلودگی است.

همچنین دو کمپانی طرحی در مورد سرمایه گذاری مشترک در توسعه، ساخت و فروش خودروهای الکتریکی در بازار چین دارند. یک موافقتنامه جذاب برای دو کمپانی فولکس واگن و جک برای ورود با بازار در حال رشد خودروهای الکتریکی چین. فروش خودروهای اتصال برقی دوگانه سوز در سال 2015 در چین 4 برابر شده و هیچ نشانه از کم شدن این رشد وجود ندارد. مقامات چینی نیز ار خودروهای برقی استقبال می کنند و مردم را به خرید این خودروها تشویق می کنند.

1 دیدگاه

  1. سلام..میخوام بدونم اونایی که چینی ها رو میکوبند الان چی پشت سر این خبر میگن…
    الان ما خوبیم و خودروسازامون……..
    چینی ها(جک و لیفان و چانگان و…..) غول بیابونین و ماشیناشون اسقاطی بنز و بی ام دبلیو کپی شده…..
    خودمون باعث شدیم..انتظاری هم از خودروسازامون نداشته باشیم……
    نهایتش میشه مونتاژ خودروهای خارجی حالا تهش میشه جوینت ونچر..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا