شرایط پیش‌فروش کلیه محصولات ایران‌خودرو منتشر شد/ مهر 95

چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ | 1 نظر

شرایط پیش‌فروش کلیه محصولات ایران‌خودرو منتشر شد/ مهر 95

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می‌رساند، شرايط پیش‌فروش عادی مھر 95 محصولات ایران خودرو به ھمراه ھدایای فروش تعھدی، از روز شنبه 95/07/03 لغایت 95/07/30 و یا تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جداول پیوست (جداول شماره 1 و 2) ارائه می‌گردد.

نکته مهم :

طرح پیش فروش اعتباري در این بخشنامه جهت محصولات پژو 206 صندوقدار وي8 و سمند EF7 بنزینی اجرا می گردد. در این طرح، مشتري قسمت عمده مابه التفاوت خودرو را در قالب تسهیلات دریافت و طی چک هاي مشخصی که در دعوتنامه مشخص خواهد شد پرداخت می نماید.

 نکات مھم در خصوص ھدیه فروش تعھدی:

– ھدیه فروش تعھدی صرفا به تعھداتی اختصاص می یابد که مشتریان در زمان تکمیل وجه، به صورت نقدی اقدام به واریز وجه نموده باشند و ھمچنین قرارداد منجر به انصراف نگردد.

– ھدیه فروش تعھدی فقط زمانی قابل ارائه می باشد که مبغ مابه التفاوت اعلام شده در دعوتنامه، در مھلت تعیین شده پرداخت گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه، ھدیه فروش تعھدی به مشتریان ارائه نخواھد شد.

زمان فعال سازي این بخشنامه ساعت 9 صبح روز شنبه مورخ 03/07/95 می‌باشد.

 

 

all

 توضیحات مهم : 

 – هدیه فروش تعهدي – در صورت پرداخت مبلغ مابه التفاوت بصورت نقدي و دریافت خودرو – در زمان صدور دعوتنامه از مبلغ قابل پرداخت مشتري کسر می گردد. 

 * : در این بخشنامه خودروهاي 206 صندوقدار وي 8 و سمند EF7 بنزینی به ترتیب داراي تسهیلات (وام) 150.000.000 و 120.000.000 ریالی برابر ضوابط شرکت هستند. 

بدین صورت که امکان پرداخت مبلغ مابه التفاوت – پس از ارسال دعوتنامه – بصورت اقساط وجود خواهد داشت. که جزئیات آن در دعوتنامه مشخص خواهد شد.

 – در این بخشنامه، امکان صلح تا دو مرتبه فراهم می‌باشد .

 – هدیه فروش تعهدي صرفا به تعهداتی اختصاص می یابد که مشتریان در زمان تکمیل وجه، به صورت نقدي اقدام به واریز وجه نموده باشند و همچنین قرارداد منجر به انصراف نگردد .

 – هدیه فروش تعهدي فقط زمانی قابل ارائه می باشد که مبغ مابه التفاوت اعلام شده در دعوتنامه، در مهلت تعیین شده پرداخت گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه، هدیه فروش تعهدي به مشتریان ارائه نخواهد شد .

ر

all2

توضیحات: 

 – هدیه فروش تعهدي – در صورت پرداخت مبلغ مابه التفاوت بصورت نقدي و دریافت خودرو – در زمان صدور دعوتنامه از مبلغ قابل پرداخت مشتري کسر می گردد. 

– هدیه فروش تعهدي فقط زمانی قابل ارائه می باشد که مبغ مابه التفاوت اعلام شده در دعوتنامه، در مهلت تعیین شده پرداخت گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه، هدیه فروش تعهدي به مشتریان ارائه نخواهد شد.

– با توجه به لزوم انتخاب خودرو در زمان ارسال دعوتنامه توسط مشتري، هدیه فروش تعهدي مربوط به هرخودرو در زمان ارسال دعوتنامه و بر اساس جدول مربوطه (جدول شماره یک بخشنامه پیش فروش عادي مهر 95) تعیین خواهد شد ./ایران جیب


1 دیدگاه

  1. تیگو ران | مهر 1, 1395 | لینک نظر

    کاش و ای کاش بجای این خودروها لااقل چینی های با کیفیتی مانند لیفان برلنیانس و سلطان زیبایی آریزو 5 به فروش میرسید لاکن با کیفیت اصلی خود چینا کارز