اخباراخبار خارجیاسلایدر

محصولات تازه مرسدس بنز در راهند

مدل اولیه مرسدس بنز SLC بار دیگر با انبوهی از پوشش های بدنه برای تست در پیست نوربرگرینگ آلمان دیده شد.این خودرو که تا چندی پیش با کد C190 شناخته می شد، به عنوان خواهر کوچکتر SLS قدرتمند و گران قیمت به بازار معرفی خواهد شد.

از همین رو میتوان تاثیرات مدل SLS بر روی طراحی مدل تازه را در تمامی قسمت های بدنه مشاهده کرد ، البته بر خلاف مدل SLS که در هایی بزرگ عقابی شکل بهره می گیرد که رو به بالا باز می شوند، مدل SLC دارای درهای معمولی میباشد و از دیگر اختلافات با مدل SLS میتوان به اگزوزی دوگانه عقب اشاره کرد.

333028731290481111

SLC قدرت 485 اسب بخاری خود را از پیشرانه V8 تویین توربو با حجمی معادل 4.0 لیتر به دست میاورد.شایعاتی نشان میدهد که گونه قدرتمندتری نیز وجود خواهد داشت که احتمالا به عنوان مدل AMG عرضه می شود و می تواند به 550 اسب بخار قدرت هم دست پیدا کند، این درحالیست که تولید قدرتی معادل 585 اسب بخار برای گونه  سری سیاه (Black Series)دور از دسترس نخواهد بود.

مرسدس بنز SLC -که البته این نام به طور رسمی تائید نشده است برای فروش در سال 2015 عرضه خواهد شد و انتظار میرود که قیمتی معادل 145 هزار دلار (109.000 یورو) داشته باشد.

از سوی دیگر مهندسان ستاره سربی در حال کار بر روی نسخه Black Series از مدل معروف A45 AMG هستند، مدلی که در حدود 40 اسب بخار نسبت به گونه معمولی AMG قدرتمند تر خواهد بود و با 400 اسب بخار می تواند یکی از توانمندترین خودروهای دیفرانسیل جلو جهان قلمداد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا