موتور سیلکت روسی با قابلیت تا شوندگی!

چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵

موتور سیلکت روسی با قابلیت تا شوندگی!

دنده 6 : با 30 سانتی متر عرض و 62.5 سانتی متر قطر این موتورسیکلت کشاورزی روسی منحصر بفرد با چرخهای غول پیکر می تواند در انواع زمینهای گلی و لجن حرکت کند. Taurus 2×2، یک موتور سیکلت سبک، ساده با نیروی همزمان دو چرخ است که در عرض چند دقیقه می توان آن را از هم جدا کرد و داخل صندوق عقب خودرو قرار داد به شرطی که فضای کافی برای قرار دادن لاستیکها را داشته باشید.

 

taurus-2x2-2wd-fat-wheel-motorcycle-3

به عنوان یک موتور سیکلت کشاورزی عجیب و غریب شما ممکن است نیاز مشخصی داشته باشید. با توجه به کارآمدی بالاتر یا وزن کمتر، کمپانی برای شما گزینه هایی از قبیل موتور هوندا GX210 و زنجیر بسیار سبک در نظر گرفته است که شما بسته به کار خود، قطعات مورد نیاز خود را انتخاب می کنید.

حتی با موتور 210 سی سی نیز وزن موتورسیکلت 82 کیلوگرم خواهد شد. با موتو کوچکتر وزن آن 60 کیلوگرم می شود که حمل و نقل و جابجایی آن بسیار راحت خواهد شد و با لاستیکهای غول پیکر 25×12-inch در هر جاده ای می تواند حرکت کند.

 

 

taurus-2x2-2wd-fat-wheel-motorcycle-10

از آنجایی که موتورسیکلت برای حرکت در زمینهای گلی و ناهموار طراحی شده است هیچ گونه سیستم تعلیقی در جلو یا عقب موتورسیکلت وجود ندارد. در نتیجه فشارها بر روی موتور نباید خیلی بیشتر از 3 پوند بر هر اینچ مربع باشد.

هندسه عقب جلوی سفت و محکم موجب شده است که پیاده سازی حرکت با نیروی دو چرخ همزمان ساده باشد. با اتصال دومین زنجیر به لاستیک جلو این امر تحقق یافته است. اما وبسایت تاروس در مورد جزییات نسبت نیروی وارد شده به چرخهای عقب و جلو توضیح نداده است. به نظر می رسد که جعبه  دنده دارای دو دنده است و موتور با سرعت 35 کیلومتر در ساعت می تواند حرکت کند.

 

taurus-2x2-2wd-fat-wheel-motorcycle-5

محفظه هایی برای حمل وسایل راننده در عقب و جلوی موتورسیکلت تعبیه شده است. از آنجایی که وزن موتورسیکلت خیلی کم است و لاستیکهای آن بزرگ و پر از هوا، می توان برای شستن آن را در آب غوطه ور کرد.

 

taurus-2x2-2wd-fat-wheel-motorcycle-12

در هنگام برگشت به خانه می توان این موتورسیکلت را در زمان حدود 5 دقیقه از هم جدا کرد و در صندوق عقب خودرو قرار داد. لاستیکها جدا می شوند و با آزاد کردن یک پیچ لولاهای عقب و جلو رها میشوند و شما می توانید قطعات را در عقب خودروی خود قرار دهید.

 

taurus-2x2-2wd-fat-wheel-motorcycle-6

قیمت این موتورسیکلت در حدود 75000 روبل روسیه یا کمی بیشتر از 1100 دلار آمریکا است. به نظر می رسد که تعدادی نیز تولید شده است. در حال حاضر کمپانی این محصول را به خارج از روسیه نمی فرستد اما برای آینده این کار را انجام خواهد داد.

 


بدون دیدگاه