اخباراخبار خارجیفناوری و تکنولوژی

همکاری مشترک بنز، بی ام و و آئودی در طراحی سنسورهای محیطی خودرو

دنده6 : کمپانیهای خودروسازی هر سال میلیونها دلار برای پیشرفت هزینه می کنند تا از رقبای خود پیشی بگیرند و تلاش چشمگیری برای پیروزی در این مبارزه انجام می دهند. اما برای برداشتن قدمهای بزرگ بعضی کمپانیها ترجیح می دهند نیروهایشان را با یکدیگر ترکیب کنند و به رو جلو حرکت کنند.  اتوکار اخیرا فاش کرده است که اخیرا سه کمپانی برجسته خودروسازی آلمانی در حال کار بر روی پروژه مشترکی هستند.

به منظور کمک به خودروها برای شناسایی بهتر پیرامون خود در زمان خودران، کمپانیهای مرسدس بنز، بی ام دبلیو و آئودی تیمی را تشکیل داده اند و اطلاعات حسگرها را به کمپانی HERE 360 فرستاده اند. کمپانی HERE 360 متعلق به سه کمپانی خودروسازی می باشد و در زمینه اتصال خودروها به یکدیگر فعالیت می کند. هدف این کمپانی استفاده از اطلاعات پیرامونی خودرو است که توسط حسگرها جمع آور ی شده اند. به محض اینکه اطلاعات جمع آوری شده در فضای ابری ذخیره شد، از این داده ها در توسعه و پیشرفت تکنولوژی خودکار استفاده میشود. این تکنولوژی مشابه جدیدترین نسخه سیستم خودران خودروی تسلا است.

 

autocar2

 

مهمترین نکته، همکاری سه غول خودروسازی است که همیشه رقیب سرسختی برای یکدیگر بوده اند و حالا برای دست یافتن به موفقیتهای بزرگتر تصمیم به انجام پروژه مشترک در قالب یک گروه گرفته اند. این پروژه گامی رو به پیش است برای همکاری مشترک این سه کمپانی در پروژهای آینده.

 هنوز یکی از بزرگترین چالشهای پیش روی کمپانی HERE این است که حسگرهای هر خودرو جهان را به گونه متفاوتی می بینند. زمانی که برندهای اتومبیل مختلفی عبور می کنند این تفاوت چشمگیر تر می شود. متخصصان نرم افزار در HERE می بایستی دادههای ذخیره شده در فضای ابری را نرمالایز کنند. حداقل به نظر می رسد که تسلا در تلاشهای خودروسازان برای نقشه برداری در ابعاد وسیع برای اتومبیلهای خودران در جهان تنها نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا