شرط پژو برای تولید خودروهای جدید کمتر از 35 میلیون تومان در ایران

چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ | 2 نظر

شرط پژو برای تولید خودروهای جدید کمتر از 35 میلیون تومان در ایران

مدیرعامل پژودر مورد تولید خودروهای جدید زیر 35 میلیون تومان در ایران توضیحاتی را ارائه داد.

“كارلوس تاوارس” مدیرعامل پژو – سیتروئن در پاسخ به سوال خبرنگار “عصرایران” درباره امکان تولید خودرهای زیر 10 هزار دلار (35 میلیون تومان) در ایران گفت: اگر تقاضا وجود داشته باشد می توان مدل های پایین تر خودروهای پژو را در ایران تولید و در بازار عرضه کرد.

وی ادامه داد: هم اکنون مدل هایی که قرار است در ایران و در شرکت ایکاپ تولید شود بر پایه تکنولوژی روز خودروهای پژو است که همگی آن ها در حال حاضر در حال تولید در اروپا نیز هستند ولی اگر تقاضا برای خودروهای ارزان قیمت باشد می توان از مدل های قدیمی تر خودروهای پژو که همگی نیز کیفیت بالایی نیز دارند استفاده کنیم .

وی ادامه داد: اگر تقاضا برای بازار وجود داشته باشد ما نیز بهترین تصمیم را خواهیم گرفت.

مهمترین بخش های مصاحبه مدیر عامل پژو – سیتروئن به این شرح است.

— مسئوليت شماره يك ما راضي كردن مصرف كننده ايراني است و در همه محصولات و برندهايي كه وارد مي ‏كنيم، مدرن بودن، ايمني و حفاظت از محيط زيست را در نظر داريم.

—  پژو براي اين همكاري مشترك سنگ تمام خواهد گذاشت.

–گام اول همكاري هاي جديد  توليد خودروهاي 208، 2008 و 301 است.

–شركت ايكاپ( شرکت مشترک ایران خودرو و پژو) با حضور و همكاري تامين كنندگان ايراني موفق خواهد بود چرا كه ما به سازندگان ايراني اعتماد داريم و براي توسعه صادرات محصولات مشترك خود به انتقال تخصص و دانش فني به آنها خواهيم پرداخت.

–اطمينان دارم كه ايكاپ با وجود رهبران و كاركنان توانمند خود و حمايت هر دو طرف اين قرارداد مشترك مي‏تواند اهداف صادراتي خود را محقق كند.

— ايران خودرو در اجراي برنامه هاي راهبردي و الگوي كسب و كار جديدي كه پژو براي خود تعريف كرده است، نقش كليدي داشته و در توليد محصولات ما در منطقه كه 75درصد خواهد بود، توليدكننده نخست منطقه خواهد بود.

–اگر امروز اينجا هستيم، حرف‌هايمان را با دوستانمان در دنيا زده‌ايم و در موضعي هستيم كه از رشد شركت  استقبال مي‌كنيم. نيت ما اين است كه در ايران حضور داشته باشيم و همكاري به صورت برد-برد باشد.

–تلاش می‌کنیم که گذشته را پشت سر گذاشته و آینده جدیدی در ایران آغاز کنیم. در این زمینه انتقال‌های بزرگی برای تامین پروژه انجام داده‌ایم که پرداخت غرامت نیز جزو آن بوده است که البته محرمانه است.

–سهم بازار پژو در ايران خيلي عظيم است. بيش از ٤ ميليون پژو در خيابان‌ها و جاده‌هاي ايران حركت مي‌كنند و ما به دنبال بهبود خدمات پس از فروش در ايران هستيم.

–در اين جوينت ونچر با حداكثر سرعت محصولات جديد را توليد خواهيم كرد و مصرف كننده ايراني حق انتخاب دارد كه چه خودرو‎یی بخرد.

–شرکت ما قربانی تحریم شد، جلوی ما را گرفتند و ما مجبور بودیم به قوانین احترام بگذاریم زیرا در غیر اینصورت عواقب وخیمی برای ما به همراه داشت.ما مشکلات مالی شدیدی داشتیم و نمی خواستیم مشکلات مالی مان بدتر شود.

مدیرعامل شرکت خودروسازی فرانسوی پژو – سیتروئن با سفربه تهران، امروز چهارشنبه با مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیدار و گفتگو کرد/عصر ایران


2 دیدگاه

  1. رضا7 | مهر 16, 1395 | لینک نظر

    مدیر عامل پژو واقعا حقشه مدیر عامل باشه بلده چطور صحبت کنه..
    حرف حق جواب نداره تا وقتی مردم برای پراید و 405 خریدن با وام 16 درصد در نمایندگی ها صف میکشن هیچ عقل و منطقی نمیگه خودروی با کیفیت و بروز تولید کنید.

  2. حمیدرضا | مهر 15, 1395 | لینک نظر

    کاش مثل کاری که در چین می کنن که مدلای خاص کشور چین رو طراحی می کنن یه ماشین هم بنابه آب و هوا و نوع مصرف ایرانی ها ساخته میشد و البته با قیمت رقابتی که مصرف کننده ایرانی هم حس بکنه خودروساز وطنی هدفش در درجه اول اهمیت به مصرف کننده هست نه پرکردن جیب خودش