3.200.000 کیلومتر آزمایش خودروی خودران گوگل

یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ | 1 نظر

3.200.000 کیلومتر آزمایش خودروی خودران گوگل

براساس اعلام کمپانی گوگل، ناوگان اتومبیل های خودران شرکت در تست خود بیش از 3.200.000کیلومتر را طی کردند. این کمپانی مطرح از سال 2009 در حال توسعه اتومبیل هایی با فناوری خودران بوده و هر هفته خودروهای آن 40 هزار کیلومتر را طی می کنند. در اخبار مرتبط به گزارش Automotive News، تسلا در 12 ماه گذشته از زمانی که سیستم اتو پایلوت را معرفی کرده بیش از 160 میلیون کیلومتر را با اتومبیل های نیمه مستقل طی کرده است.

به گفته دمیتری دولگو مدیربخش اتومبیل خودران گوگل، کمپانی مورد بحث در حال تست اتومبیل های خودرانش در شهرها بود اما این درحالیست که تسلا با قابلیت  اتوپایلوت اتومبیل هایش را در بزرگراه به حرکت درمی آورد.

خودروهای گوگل به شکل دقیقی توسعه یافتند که کاملا مستقل و بی نقص عمل نمایند. آنها در صورت مشاهده مانعی توقف کرده و همچون رانندگان انسانی عمل می کنند.

دمیتری دولگو می افزاید که این تعاملات اجتماعی اتومبیل های خودران گوگل یک مسئله مهم و قابل توجه ای بوده که هر خودروی خودرانی باید به آن توجه کند.

او می گوید:

” شما با استقلال 90 درصدی تنها 10 درصد زمان دارید و پس از آن 90 درصد باید وقت خود را در آن 10 درصد صرف کنید.”


1 دیدگاه

  1. ایده بسیار جالبیست در اینده شرکتهای حمل ونقل بدون راننده وبدون نگرانی از خطای انسانی و بدون پرداخت حقوق و دست مزد به جابجایی بار و مسافر خواهند پرداخت وبایک اپراتور تعداد زیادی خورورا کنترل میکنند قدری زمان خواهد برد تا مردم به خودروهای بدون راننده اعتماد کنند …