اخباراخبار داخلی

تصادفی عجیب در تهران بدون برخورد خودروها + تصاویر

حین رانندگی پشت موتور هستی که یکباره صدایی کشیده و خش دار موجی از نگاه‌ها را به خود جلب می‌کند. وقتی سر بر می‌گردانی لاستیکی را جلوتر از خودرواش می‌بینی که به سرعت با فاصله از جای اصلی خود در هوا معلق است و پس از طی کردن مسافتی با شدت به گلگیر یک خودروی 206 در فاصله‌ای 100 متری برخورد می‌کند و خودرو دچار آسیب می‌شود.

 

 

وقتی عابران و رانندگان دیگر با چشمان بهت زده بیشتر دقت می‌کنند متوجه جدا شدن لاستیک خودروی تاکسی سبز رنگی می‌شوند که با داشتن مسافر دچار جدا شدن لاستیک شده و لاستیک رها شده نیز با عبور از خودروهای دیگر به یک اتومبیل 206 برخورد و گلگیر را دچار صدمه می‌کند.

راننده 206 که از رانندگان دیگر بهت زده‌تر است، طی صحبت با راننده تاکسی سبز به مانند اینکه تصادف واقعی رخ داده است از او مطالبه بیمه و خسارت می‌کند، عابران و رانندگان نیز با ابرو کشیدن و تعجب از این حادثه، نظارگر تصادف عجیب هستند و هر کدام نظر کارشناسی خود را می‌دهند «احتمالاً پیچ‌های چرخ جلو محکم نبوده» «فکر کنم سیبک شکسته».

 

 

9 دیدگاه

  1. خخخخ لامصب ایران خودرو زودتر از همه به تکنولوژی تایر پرنده دست پیدا کرده اینجور که بوش میاد تا 6000 سال اینده ماشین پرندم تولید می کنیم

  2. واقعا از ادبیات مزحکی در نگارش متن استفاده شده! در نگارش این متن ها بازنگری کنید، ممنون

  3. 206 ما بعد 5تا راه رفتن سیبکش شکست!
    باز خوبه چرخش خورده به یه ماشین ، به عابرا میخورد داغونشون میکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا