کلاس S کوپه جایگزین کلاس CL مرسدس بنز

پنجشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۲

کلاس S کوپه جایگزین کلاس CL مرسدس بنز

مرسدس بنز، جایگزین کلاس CL خود را در نمایشگاه خودروی فرانکفورت سال 2013 رونمایی کرد. کلاس S کوپه بسیاری از ویژگی های طراحی سدان CLA را دارد. قسمت جلوی این خودرو طراحی چراغ های جلوی جدید کلاس S مدل 2014 را روی جلو پنجره سه قسمتی دارد.

این خودرو دارای سپرهای تهاجمی و خطوط کشیده ای روی کاپوت است که به نظر می رسد بیش تر برای ایرودینامیک این خودرو به کار رفته اند تا ظاهری زیبا.

 این کوپه طراحی شبیه به مشابه چهار در خود اما با خطوط کشیده تر، گلگیرهای بزرگ تر و خط سقف کوتاه تر، دارد. پشت این خودرو به نظر ترکیبی از کلاس S مدل 2014 و SLS AMG قدرتمندتر است. این خودرو طول 5.1 متر، عرض 2 متر و ارتفاع 1.4 متر دارد.

زمانی که چهار سرنشین وارد این خودرو شوند با پیله ای از چرم سفید، آلومینیوم و ابریشم احاطه می شوند. مانند کلاس S، هیچ دکمه بزرگ یا وسیله ای برای لمس در این خودرو وجود ندارد چرا که اکنون به جای داشبورد و محل قرار گرفتن کنسول تجهیزات این خودرو، دو صفحه نمایش لمسی 31.2 سانتی متری بزرگ نصب شده است. گفته می شود که موتور این خودرو 4.7 لیتری بای توربوی V8 با قدرت 457 اسب بخار و گشتاور 700 نیوتون متر است. انتظار می رود این کوپه دارای سیستم انتقال قدرت به چرخ های عقب باشد و این انتقال قدرت توسط گیربکس ZF هشت سرعته انجام شود.


بدون دیدگاه